کلینیکتزریقچربیدرشیراز

کلینیک تزریق چربی در شیراز

کلینیک تزریق چربی در شیراز ؛ در مقاله قبلی در مورد بهترین کلینیک لاغری در شیراز صحبت کردیم موضوع امروز ما در مورد کلینیک تزریق چربی در شیراز می باشد. افزایش سن و لاغری بتدریج  و به مرور زمان موجب افزایش چین و چروک و به طور کلی تغییر چهره فرد می شود. اما تغییر چهره به دلیل ایجاد خطوط در برخی افراد کمتر و در برخی دیگر شدت بیشتری دارد. در حال حاضر به لطف وجود کیلینیک های زیبایی، روش های متعددی برای کاهش روند پیری و تثبیت مرحله ایی در جوانی چهره و پوست ارائه می گردد. روش های زیبایی برای برخی از افراد ضرورت داشته و به ترمیم چهره و زیبا تر شدن آن کمک بسیاری می کند که نتیجه آن افزایش اعتماد بنفس و حضور بیشتر فرد در جامعه می باشد. از روش های زیبایی، تزریق چربی به بدن و لب  در مراکز تزریق ژل می باشد. این مقاله، با بیان مطالبی در خصوص تزریق ژل لب و چربی، زمینه آشنایی مختصری  را در این باره فراهم می کند. هم چنین به طرفداران و استفاده کنندگان این نوع زیبایی، کمک می کند بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز را انتخاب نمایند.

تزریق چربی چیست؟

 تزریق چربی ، از جمله روش های درمانی است، که  پزشک از طریق بی حسی موضعی،  سلول های چربی زنده را به نقاط مورد نظر بدن پیوند می دهد. تزریق چربی به دلیل حجم کم، عوارضی نداشته و بی خطرمی باشد. این روش در کلینیک تزریق چربی در شیراز، جهت  پرکردن فرو رفتگی ها، برجسته کردن گونه و چانه، پر کردن خط خنده، خطوط اطراف دهان که در اثر لاغری و یا چین و چروک های  ناشی از افزایش سن ایجاد شده اند به کار می رود.

چگونگی تزریق چربی

در کلینیک تزریق چربی، جهت برداشتن چربی در ناحیه مورد نظر، سوراخ بسیار ظریف و کوچکی ایجاد کرده و با استفاده از کانولاهای ظریف، چربی برداشته می شود، این چربی که با مقداری خون و سرم مخلوط است از طریق روش های مختلف، خالص تر شده و با استفاده از سوزن ها و کانولاهای ظریف به نواحی مورد نظر تزریق می گردد.

مزایای تزریق چربی

روش های پر کننده برای رفع عیوب نقاط مختلفی از بدن بکار می روند، بدون در نظر گرفتن قیمت تزریق ژل لب در شیراز و مقایسه آن با تزریق چربی، از مزایای تزریق چربی می توان مواردی از قبیل زیر اشاره نمود:

  • استفاده از بافت بدن خود فرد می باشد که جایگزین پرکننده های شیمیایی می باشد.

 

  • تزریق چربی دارای درصد ماندگاری بالاتری در مقایسه با دیگر مواد پر کننده تزریقی بوده و تا چندین ماه یا سال نیازی به تزریق مجدد ندارد.

 

  • به دلیل وجود سلول های بنیادی و کلاژن سازی موجب  جوان سازی بیشتر پوست می شود.

 

معایب تزریق چربی

از معایب و عوارض مربوط به تزریق چربی، ورم و کبودی در نواحی برداشت و تزریق شده چربی می باشد. امکان ابتلا به عفونت، بسیار نادر و جزئی بوده که با تجویز آنتی بیوتیک توسط پزشک کلینیک تزریق چربی در شیراز برطرف شده و جای نگرانی وجود ندارد چرا که از بافت چربی بدن خود فرد، استفاده شده و با ناحیه دریافت کننده بسیار سازگارند.

 

مراقبت بعد از تزریق چربی

–  به منظور  جلوگیری از کبودی، حدود بیست و چهار تا چهل و هشت بعد از تزریق، به مدت پانزده دقیقه از ژل یخ استفاده کنید.

–  تا سه شب اول پس از تزریق، از دو بالش  برای زیر سر از ورم و دو بالش در کنار برای جلوگیری از غلط زدن استفاده کنید.

– از ماساژ دادن ناحیه تزریق خودداری کنید.

– در صورت احساس درد در ناحیه تزریق از مسکنی که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید، درد این ناحیه طی هفت تا ده روز بعد رفع می شود. 

انجام ورزش های سبک بلا مانع است.

 

هزینه تزریق چربی

 هزینه تزریق چربی مانند انواع مختلف تزریق و قیمت تزریق ژل لب با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است. هزینه تزریق چربی با توجه به مقدار چربی تزریق شده و ترمیم و اصلاح ناحیه مورد تزریق، متفاوت می باشد. درمان و پرکردن نواحی مختلف بدن با استفاده از این روش، کمتر از سایر روش ها است . تزریق چربی یک روش مطمئن و بدون  خطر برای اشخاصی است که مایل به انجام جوان سازی و پرکردن صورت خود در ناحیه گونه، دور و زیر چشم، چانه و لب ها می باشند.  هم چنین هزینه این روش مانند بهترین دکتر تزریق ژل لب، به پزشک متخصص بستگی دارد.

اگر به دنبال مطالب دیگری در زمینه تزریق چربی هستید می توانید مقاله بهترین متخصص تزریق چربی در شیراز ما را مطالعه کنید.