بهترینجراحماموپلاستیدرشیراز

عمل کوچک‌کردن یا لیفت سینه، ماموپلاستی توسط بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز، دکتر وحید عین‌ابادی

مروری بر جراحی ماموپلاستی در شیراز

ماموپلاستی شامل بازسازی سینه‌ها می‌شود که می‌تواند برای اهداف زیبایی یا درمانی باشد. این ماموپلاستی می‌تواند چندین نشانه داشته باشد: یا بزرگ‌کردن سینه یا برعکس کوچک‌کردن سینه، همچنین می‌تواند به منظور اصلاح افتادگی سینه‌ها یا اصلاح آرئول‌های سینه یا کاهش نوک سینه‌ها باشد. یک مورد ضروری برای این ماموپلاستی مربوط به زنانی است که از سرطان سینه رنج می‌برند. برای بیماران، ممکن است بازسازی سینه پیشنهاد شود زمانی که تحت برداشتن تومور یا ماستکتومی قرار گرفته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد جراحی ماموپلاستی در شیراز کلیک کنید.

 

بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز

آیا قصد کوچک‌کردن یا بزرگ کردن سینه خود را دارید؟ آیا با بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز، دکتر وحید عین‌ابادی آشنا نیستید؟ این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا به پاسخ سوالات خود درباره این جراحی برسید.

ماموپلاستی یا همان کوچک‌کردن سینه در زنان جزو عمل‌های زیبایی برای سینه به حساب می‌آید که با استفاده از این روش، طیف وسیعی از کارها صورت می‌گیرد. با این روش می‌توان سینه‌های خانم‌ها را کوچک یا بزرگ کرد.

خانم‌هایی که از فرم، ظاهر و اندازه سینه خود راضی نیستند و یا وزن سینه‌ها برای فعالیت‌های روزمره زیاد است، گزینه‌ی مناسبی برای انجام جراحی ماموپلاستی هستند. توصیه می‌کنیم جهت جلوگیری از عوارض شدید این عمل، از جراح متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

معیارهای انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی

بهترین جراح ماموپلاستی، کسی است که دارای دانش و تخصص کافی در این حوزه باشد. پزشکانی که دارای آگاهی و دانش بسیار بالا در زمینه جراحی ماموپلاستی هستند، اغلب نیاز‌های بیمار را به خوبی تشخیص می‌دهند و پس از انجام معاینات لازم، بهترین روش‌های برای انجام عمل به‌کار می‌گیرند.

جراحانی که تخصص کافی در خصوص این جراحی را دارند، یکی از گزینه‌های مناسب برای جراحی ماموپلاستی هستند. این دسته از پزشکان به تمامی روش‌های انجام عمل ماموپلاستی مسلط هستند و می‌توانند با توجه به شرایط جسمانی بیمار نسبت به انجام این عمل اقدام نمایند.

افرادی که قصد انجام جراحی ماموپلاستی را دارند، همگی به نتایج مثبت پس از عمل امیدوار هستند و انتظار دارند که با کمک عمل، وضعیت ظاهری سینه‌ها تغییر کند. بنابراین، این نکته بسیار مهم است که عمل توسط یک پزشک که دارای توانمندی‌های بسیار بالا در زمینه جراحی ماموپلاستی است انجام شود.

این جراحی ممکن است در برخی موارد منجر به بروز احساس استرس و اضطراب در افراد شود. بهترین جراح ماموپلاستی باید بتواند با رفتار حرفه‌ای و برقرار کردن ارتباط، حجم استرس بیمار برای انجام عمل را کاهش دهد. همچنین، یک پزشک ماهر باید بتواند عوارض و شرایط انجام عمل ماموپلاستی را به خوبی تشریح کند تا بیمار با آگاهی از آن‌ها برای انجام عمل آماده شود.

افرادی که قصد دارند عمل ماموپلاستی انجام دهند، می‌توانند به متخصص جراحی زیبایی، دکتر وحید عین‌ابادی، مراجعه کنند.

 

اخذ نوبت آنلاین از بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز

شما می توانید با کلیک بر روی گزینه نوبت آنلاین، نوبت خود را در روز و ساعتی که می خواهید اخذ نمایید، با اخذ نوبت به صورت آنلاین در هزینه و وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

ویژگی‌های بهترین جراح ماموپلاستی

 نیازسنجی: بهترین پزشک برای جراحی ماموپلاستی با بررسی و معاینات اصولی بیمار می‌تواند روش‌های مورد استفاده برای انجام این عمل را با خوبی تشخیص دهد. پزشکانی که توانایی نیاز سنجی بیمار در خصوص انجام عمل ماموپلاستی را دارند، همواره در ایجاد نتایج مطلوب موفق هستند.

 دانش و آگاهی جراح: داشتن اطلاعات و آگاهی کافی می‌تواند نتیجه جراحی را وضعیت مطلوبی قرار دهد. جراحی‌های پزشکانی که از تخصص کافی در این زمینه برخوردار هستند، اغلب با کم‌ترین عوارض ممکن مواجه خواهند بود.

 سابقه کاری: بهترین جراح ماموپلاستی را می‌توان از طریق میزان سابقه او در انجام عمل جراحی انتخاب کرد. اکثر پزشکانی که دارای سابقه کاری درخشانی هستند، توانسته‌اند به سطح بسیار مطلوبی از آمار مثبت در انجام جراحی ماموپلاستی برسند.

 رضایت بیماران: میزان رضایت بیماران از عملکرد یک پزشک، یکی از بهترین روش‌ها برای یافتن جراح توانمند در این زمینه است. رضایت بیماران به خوبی نشان می‌دهد که پزشک تا چه میزان در حرفه خود مهارت دارد و نتایج اعمال جراحی که توسط او انحام می‌گیرد چگونه است. انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی باید بر اساس برخی فاکتور‌های مهم صورت گیرد. یک پزشک توانمند باید نیاز‌های بیمار خود را به خوبی بشناسد و بر اساس اصول استاندارد نسبت به انجام عمل ماموپلاستی اقدام کند. بهترین پزشک برای جراحی ماموپلاستی باید دارای سابقه کاری قابل قبولی در حوزه جراحی ماموپلاستی داشته‌باشد. پزشکانی که از تجربه کاری بسیار بالایی برخوردار هستند، اغلب به خوبی توانسته‌اند جراحی را مطابق با نیاز بیمار و بر اساس اصول استاندارد بهداشتی جراحی را انجام دهند.

جراحی ماموپلاستی دارای حساسیت‌های بسیار بالایی است و در صورت انتخاب یک پزشک متبحر، میزان بروز عوارض این جراحی به طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد. همچنین نیاز است که پزشکان این حوزه با ارائه نکات مراقبت در قبل و پس از جراحی، شرایط انجام عمل را برای بیمار فراهم کنند. ما به شما بهترین متخصص جراحی زیبایی دکتر وحید عین آبادی را معرفی میکنیم.

مشاوره درباره جراحی لیفت سینه

 قبل از جراحی ماموپلاستي، ما در سایت پزشکان شیراز جلسه مشاوره ای را با جراح خود ترتیب می دهیم. در طول مشاوره شما در مورد تاریخچه پزشکی خود صحبت خواهید کرد، از جمله اینکه آیا شما توده از سینه خود خارج کرده اید یا دیگر شرایط پزشکی که روی سینه ها تاثیر می گذارد. جراح شما همچنین درباره سابقه پزشکی خانواده شما می پرسد. شما نیز به طور کامل با جراح در مورد تاریخچه پزشکی خود وانگیزه خود از انجام عمل و انتظاراتی که از نتیجه عمل صحبت کنید. و چگونگی احساس خود در مورد سینه های خود را از لحاظ جسمی و هر گونه شرایط فیزیکی که داشته اید. جراح ممکن است در طول مشاوره عکس هایی از سینه های شما را بگیرد، آنها را اندازه گیری کند و با شما صحبت کند که چقدر باید برای رسیدن به هدف از بافت پستان بزداشته شود. و همچنین آموزش هایی در مورد آماده سازی برای عمل جراحی و برنامه ریزی برای بهبودی خود یاد خواهید گرفت. ممکن است قبل از عمل جراحی ماموگرافی نیز انجام شود. در طول مشاوره، جراح ممكن است در مورد عادت هایتان از جمله اینکه آیا سیگار می کشید یا چه داروهایی را مصرف می کنید، بپرسد. ممکن است مجبور شوید سیگار کشیدن را برای یک دوره قبل و بعد از عمل ترک کنید تا از موفقیت آمیز بودن پروسه درمان مطمئن شوید. همچنین ممکن است مجبور شوید از داروهای خاصی مانند آسپیرین یا سایر داروهای ضد التهابی مانند Motrin یا Aleve استفاده نکنید. در پایان نیز جراح به شما دستورالعمل هایی در مورد آنچه شما باید انجام دهید را می دهد.

جهت بهره مند شدن از اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09352198905

09177251948

07132331350

 

چرا باید از بهترین جراح ماموپلاستی استفاده کنیم؟

بافت سینه به شدت حساس است و اقدام بدون اطلاعات کافی می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. دوره نقاهت پس از جراحی و مراقبت‌های قبل از عمل برای بهبود نتایج و کاهش عوارض مهم هستند. یک جراح ماهر با توجه به وضعیت بیمار، بهترین راهنمایی را در زمینه دوران نقاهت قبل و بعد از عمل ارائه خواهد کرد.

چرا ماموپلاستی انجام دهیم؟

 دلایل مختلفی می تواند باعث شود که یک زن به ماموپلاستی متوسل شود:

به عنوان مثال، در مورد هیپرتروفی، برخی از زنان ممکن است احساس ناراحتی کنند که سینه‌هایشان از لحاظ ظاهری مناسب و زیبا نیست. فراتر از جنبه زیبایی شناختی، داشتن سینه بیش از حد بزرگ می تواند منبع ناراحتی و رنج باشد. این می تواند باعث اختلال در خواب، مشکل در دویدن، انجام ورزش و گاهی حتی راه رفتن شود. علاوه بر این، این وزن سینه می تواند باعث درد کمر یا شانه شود. اندازه سینه ها نیز می تواند با توجه به سابقه شخصی (چند بارداری و شیردهی، کاهش وزن قابل توجه یا حتی سن) تغییر کند. سرطان سینه ممکن است نیاز به برداشتن تومور داشته باشد، بنابراین می توان به بازسازی سینه متوسل شد. این یکی از موارد مشخص شده ماموپلاستی است، زیرا سرطان سینه ممکن است حتی منجر به برداشتن کامل یک یا هر دو سینه شده باشد، (عمل جراحی که ماستکتومی نامیده می شود) در این حالت ممکن است بیمار بخواهد تحت بازسازی سینه قرار گیرد. توصیه های ما را برای مراقبت از سلامت خود دریافت دنبال کنید.

ماموپلاستی توسط جراح زیبایی انجام می شود. نیاز به بیهوشی قبلی دارد. برخی از جراحی های سینه با بی حسی موضعی انجام می شود. علاوه بر این، یک تکنیک جدید بیهوشی موضعی وجود دارد که در این روش توسط سونوگرافی هدایت می شود، در نهایت، اغلب لازم است عمل تحت بیهوشی عمومی انجام شود.

نتایج ماموپلاستی

بلافاصله پس از جراحی، بیمار تغییر در اندازه سینه خود را مشاهده می‌کند. اما برای دیدن نتایج دقیق و اصلی این جراحی، ممکن است چندین ماه زمان نیاز باشد تا التهاب‌ها به‌طور کامل برطرف شوند.

زخم های ایجاد شده ناشی از این جراحی پس از گذشته ۱۲ تا ۱۸ ماه به‌طور کامل بهبود می‌یابند.

مهم‌ترین نکته این است که انجام ماموپلاستی باید در زمانی صورت گیرد که رشد سینه‌ها به پایان رسیده باشد، تا نگرانی از تغییرات بعدی در اندازه سینه‌ها ایجاد نشود.

علاوه بر این، بالا رفتن سن یا تغییرات در وزن ممکن است بر بافت و ظاهر سینه‌ها تأثیر بگذارد، اما این تغییرات به‌طور قابل توجهی کمتر از تغییرات قبل از جراحی خواهد بود.

 

در کلینیک تخصصی دکتر وحید عین آبادی، جراحی ماموپلاستی توسط دکتر وحید عین‌ آبادی، پزشک متخصص جراحی زیبایی، با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.

شما می توانید با مشاهده فیلم آموزشی زیر و کلیک بر روی گزینه نوبت آنلاین، نوبت خود را در روز و ساعتی که می خواهید اخذ نمایید.