بهترینجراحبراکیوپلاستیدرشیراز

براکیوپلاستی

براکیوپلاستی، یا لیفت بازو، یک روش جراحی زیبایی است که برای سفت کردن پوست افتاده‌ی بازوها به کار می‌رود. این جراحی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می‌شود و حدوداً 90 تا 120 دقیقه به طول می‌انجامد. بهترین دکتر لیفت بازو در شیراز، با ایجاد برش طولانی بین آرنج و زیر بغل، پوست و چربی اضافی را برداشته و بافت باقی‌مانده را سفت و محکم می‌کند. در مرحله آخر، باند های الاستیک را روی ناحیه جراحی قرار داده و بخیه می‌زند.

بهترین جراح لیفت بازو در شیراز

دکتر جراحی لیفت بازو در شیراز باید با تجربه، سابقه و نمونه کار بسیار عالی باشد. مشاوره قبل از جراحی با این پزشک متخصص اهمیت دارد تا شرایط فرد بیمار بررسی شود و روش جراحی متناسب با شرایط او انتخاب گردد.

در شهر شیراز، که میزبان تعداد زیادی از متخصصان کاربلد و خبره است، انتخاب بهترین دکتر لیفت بازو از اهمیت بسیاری برخوردار است. بیماران معمولاً از این جراحی استفاده می‌کنند تا از افتادگی پوست بازوهای خود خلاص شوند. انجام این جراحی در مراکز زیبایی نامعتبر ممکن است به فرد صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند، بنابراین انتخاب پزشک و مرکز معتبر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.به همین دلیل ما به شما جراح و متخصص زیبایی دکتر وحید عین آبادی را معرفی میکینم.

نکات مهم قبل از انجام جراحی براکیوپلاستی

نکات مهم قبل از انجام جراحی براکیوپلاستی شامل مشاوره با پزشک، انجام آزمایشات خون، قطع مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، ترک سیگار، و کاهش وزن است. این نکات به انجام موفقیت‌آمیز جراحی کمک می‌کنند.

مراقبت های پس از جراحی براکیوپلاستی در منزل چیست؟

پس از جراحی، مراقبت‌های خاصی نیز در منزل لازم است که شامل استراحت، نگهداری از دست و استفاده از داروهای مسکن می‌شود. فعالیت‌های ورزشی نیز باید با توجه به توصیه پزشک انجام شود.

سن مناسب برای انجام براکیوپلاستی چه زمانی است؟

جراحی زیبایی بازو محدودیت سنی خاصی ندارد و براکیوپلاستی برای افرادی که از افتادگی پوست بازوها رنج می‌برند، مناسب است. همچنین، اگر اضافه وزن دارید، کاهش وزن قبل از جراحی می‌تواند به بهبود نتایج جراحی کمک کند.

نحوه نوبت دهی از بهترین دکتر متخصص براکیوپلاستی

برای دریافت نوبت از دکتر متخصص براکیوپلاستی در شیراز، می‌توانید از نوبت آنلاین استفاده کنید و با مشاوره با پزشک، اقدام به ثبت نوبت کنید. بهتر است این نوبت را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا به صرفه‌تر و کارآمدتر باشد.

شما می توانید برای انجام عمل براکیوپلاستی در شیراز نوبت خود را از وبسایت دکتر وحید عین آبادی رزرو کنید. ویدئو زیر چگونگی نوبت گرفتن در وبسایت ما را آموزش می دهد. توصیه می کنیم این ویدئو را حتما ببینید.

 

در کلینیک زیبایی دکتر وحید عین‌آبادی در شیراز، علاوه بر براکیوپلاستی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود از جمله ماموپلاستی، ژنیکوماستی، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی و دیگر خدمات زیبایی. این کلینیک با قیمت و کیفیت عالی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

اگر از افتادگی پوست زیرین بازو های خود رنج می‌برید و با وجود ورزش و رژیم غذایی، تغییر احساس نمی‌کنید، مراجعه به بهترین جراح براکیوپلاستی در شیراز را در دستور کار خود قرار دهید. چنانچه در این زمینه سوالی داشتید و در متن به آن اشاره نشده، می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09352198905

09177251948

07132331350