جراحیپروتزباسندرشیراز

پروتز باسن در شیراز

پروتز باسن یا عمل زیبایی بزرگ‌تر کردن باسن یکی از روش‌های جراحی است که به تغییر فرم و افزایش حجم باسن کمک می‌کند. یکی از شیوه‌های متداول در این زمینه، تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن به باسن می‌باشد که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. متخصصان پروتز باسن در شیراز معتقدند که انواع مختلفی از این پروتزها وجود دارد که افراد می‌توانند بر اساس نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنند.

پروتز باسن چیست؟

پروتز باسن از چندین لایه سیلیکونی ساخته شده که کاملاً انعطاف‌پذیر است. این پروتزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فرم و حالت طبیعی باسن را برای فرد ایجاد کنند. متخصصان پروتز باسن در شیراز توصیه می‌کنند که افراد با توجه به اندازه و شکل اندام‌های خود، پروتز مناسب را انتخاب کنند.

انجام عمل پروتز باسن چگونه است؟

در این جراحی، پزشک محل وارد کردن پروتز را علامت‌گذاری می‌کند و سپس پروتز باسن را در سه ناحیه مختلف (زیر فاشیا، لابلای عضلات باسن، و زیر عضلات باسن) قرار می‌دهد. سپس با انجام لیپوساکشن چربی از ناحیه‌های مختلف بدن فرد برداشته شده و به باسن تزریق می‌شود. در صورت نیاز، باسن نیز لیفت می‌شود تا شکل آن به نحو ایده‌آلی حاصل شود. بیمار در حین این عمل روی شکم خوابیده و از طریق ناحیه‌های علامت‌گذاری شده پروتز به باسن وارد می‌شود.

انواع پروتزهای سیلیکونی

  1. پروتز سیلیکونی ژلی: این نوع پروتزها برای افرادی مناسب است که نیاز به بالا رفتن سفتی باسن دارند. پزشک پروتز باسن با در نظر گرفتن سفتی اندام‌های فرد این نوع پروتز را توصیه می‌کند.

  2. پروتز سیلیکونی الاستیک: این پروتزها برای افرادی که نیاز به افزایش سفتی باسن دارند و دارای افتادگی و شلی باسن هستند، مناسب است. این پروتزها از قوام و استحکام بالایی برخوردارند.

 

تزریق چربی به باسن

یکی از روش‌های دیگر برای افزایش حجم باسن، تزریق چربی به این ناحیه است. این روش از طریق لیپوساکشن انجام می‌شود، که در آن چربی از مناطق مختلف بدن برداشته شده و سپس به باسن تزریق می‌شود. این عمل توسط دکتر وحید عین آبادی متخصص زیبایی در شیراز انجام می‌شود.

هزینه پروتز باسن در شیراز

عوامل زیادی بر روی هزینه پروتز باسن در شیراز تأثیرگذارند. این عوامل شامل مواردی نظیر موقعیت جغرافیایی مرکز، امکانات و تجهیزات جراحی، هزینه بیهوشی، دستمزد جراح، مهارت و تجربه جراح می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که پیش از تصمیم‌گیری، مشاوره با دکتر متخصص جراحی پلاستیک صورت گیرد تا هزینه و جزئیات بیشتری را دریافت کنید.

در کلینیک زیبایی دکتر وحید عین آبادی کلیه اعمال جراحی زیبایی انجام می شود. جهت مشاوره و اطلاع از کلینیک زیبایی دکتر وحید عین آبادی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09352198905

09177251948

07132331350

قیمت پروتز های مخصوص باسن

هزینه پروتزهای باسن متناسب با نوع پروتز، ویژگی‌های آن، و کشور سازنده آن متغیر است. توصیه می‌شود با توجه به تشخیص پزشک و نیازهای آناتومی بدن شما، قیمت انواع پروتزها را با شماره‌های درج شده در جدول فوق مشاوره و استعلام کنید.

مراحل جراحی پروتز باسن

پزشک بعد از تعیین محل‌های مورد نیاز برای برش، بیمار را تحت بیهوشی عمومی برای جراحی آماده می‌کند. این جراحی معمولاً حدود ۲ الی ۵ ساعت طول می‌کشد و به عنوان یک جراحی سرپایی در نظر گرفته می‌شود. بعد از قرار گرفتن پروتز در محل مناسب، بخیه‌ها زده می‌شود. نیاز به بستری شدن در بیمارستان معمولاً وجود ندارد و بیمار پس از چند ساعت مرخص می‌شود.

اقدامات قبل از عمل پروتز باسن

برخی از مواردی که پیش از انجام این جراحی انجام دهید، عبارتند از:

  • مشاوره با پزشک در مورد نوع جراحی و پروتز مناسب.
  • پرهیز از مصرف داروهای افزایش انعقاد خون حداقل دو هفته قبل از عمل.
  • اطلاع‌رسانی به پزشک در مورد سابقه بیماری یا مصرف داروهای خاص.
  • خودداری از مصرف دخانیات و الکل حداقل دو هفته قبل از جراحی.
  • نه خوردن و نوشیدن حداقل ۸ ساعت قبل از جراحی و ناشتا بودن.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها و مکمل‌های غذایی را مطابق توصیه پزشک مصرف کنید.

مراقبت‌های بعد از عمل

  • پرهیز از مصرف الکل و سیگار تا یک ماه بعد از جراحی.
  • تا دو هفته نه خوابیدن یا نشستن بر روی باسن.
  • استفاده از گن‌های مخصوص جهت کاهش تورم.
  • مصرف مسکن‌ها برای کاهش درد.
  • مراقبت از خطوط جراحی تا زمان بهبود کامل.

مزایای پروتز باسن در شیراز

  • ارائه نتایج سریع با کوتاه‌ترین زمان ممکن.
  • تقویت عضلات سرینی فوقانی و ایجاد باسنی خوش‌فرم و زیبا.
  • برطرف کردن نواقص و افتادگی‌های باسن.
  • مناسب برای افراد لاغر یا چاق.
  • رفع جوش‌ها یا توده‌های باسن.
  • افزایش اعتماد به نفس و داشتن اندام ایده‌آل.

کاندیدای مناسب جراحی

افرادی با پوست شل نداشته، ناحیه باسن عضله یا چربی‌ای نداشته، وزن کمی کاهش داده‌اند و یا باسن صاف یا مربعی دارند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای جراحی پروتز باسن باشند.

نحوه نوبت دهی از بهترین دکتر متخصص پروتز باسن

برای دریافت نوبت از دکتر متخصص براکیوپلاستی در شیراز، می‌توانید از نوبت آنلاین استفاده کنید و با مشاوره با پزشک، اقدام به ثبت نوبت کنید. بهتر است این نوبت را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا به صرفه‌تر و کارآمدتر باشد.

شما می توانید برای انجام عمل پروتز باسن در شیراز نوبت خود را از وبسایت دکتر وحید عین آبادی رزرو کنید. ویدئو زیر چگونگی نوبت گرفتن در وبسایت ما را آموزش می دهد. توصیه می کنیم این ویدئو را حتما ببینید.