متخصصجراحشکم‌درشیراز

متخصص جراح شکم‌ در شیراز

متخصص جراح شکم‌ در شیراز ؛ داشتن شکم بزرگ برای بسیاری از افراد موجب خجالت و سبب کاهش اعتماد به نفس می شود. از این رو، بسیاری از مردم تمایلی به داشتن شکم بزرگ ندارند و دوست دارند، شکمی صاف و زیبا داشته باشند، در حالی که امروزه بسیاری از مردم سبک زندگی کم تحریکی دارند و این کم تحریکی و همچنین تغذیه نامناسب موجب بزرگ شدن شکم و انباشت چربی در این ناحیه می گردد. اگر چه این مشکل تا حدی عمومی است، ولی بسیاری از افراد برای از بین بردن آن به روش های مختلفی مانند ورزش کردن، گرفتن رژیم غذایی سخت و غیره … روی می آورند، در حالی که این روش ها سخت است و اکثریت نمی توانند آن را به پایان برسانند و نتیجه دلخواه خود را به دست آورند. به همین دلیل به جراحی شکم روی می آورند.

جراحی زیبایی شکم در شیراز

یکی از شایع ترین مراجعات به جراحی زیبایی مربوط به بد شکلی و نازیبایی شکم می باشد که شکم به صورت نامتعارف برجسته شده و یا شل و افتاده است و دارای چین و چروک زیای می باشد. از این رو جراحی زیبایی شکم در شیراز یکی از شایع ترین و رایج ترین جراحی ها می باشد که افراد مختلف برای داشتن شکمی زیبا و از بین بردن زشتی هایی شکم خود اقدام به مراجعه به متخصص جراح شکم در شیراز می کنند. این جراحی برای تمام افرادی که از طریق راه های دیگر نتوانسته اند وزن خود را کاهش دهند و به تناسب اندام دست یابند مناسب می باشد و پزشک متخصص جراحی شکم تنها با برداشتن چربی های اطراف شکم افراد متقاضی را به زیبایی و تناسب اندام می رساند و نیازی به انجام جراحی های وسیع نمی باشد. با این حال باید دانست که این جراحی هم مانند سایر جراحی ها دارای عوارض می باشد و افراد متقاضی قبل از انجام آن باید اطلاعات لازم را به دست آورند و نکات ایمنی را رعایت کنند تا آماده جراحی شود.

متخصص جراح شکم‌ در شیراز

جراحی زیبایی شکم توسط مختصص جراح شکم در شیراز انجام می شود. بسیاری از افرادی که دچار چاقی شکمی هستند و دارای شکمی بزرگ می باشند، برای از بین بردن این مشکل به جراحی متوسل می شوند. عواملی مانند محیط و ژنتیک بر چاقی افراد تاثیر می گذارد و معمولا این روند با الگوی تغذیه نامناسب و سبک زندگی منجر به ایجاد چاقی به ویژه در ناحیه شکم می گردد. چاقی شکمی در افراد نه تنها بر ظاهر بلکه از لحاظ روحی و روانی هم تاثیرات منفی بر افراد می گذارد. از این رو، بسیاری از مردم به یافتن متخصص جراح شکم در شیراز می باشند تا بتوانند از به زیبایی اندام برسند. اگر چه پزشکان زیادی تخصص جراحی شکم در شیراز را دارند، ولی یکی از بهترین جراحان زیبایی شکم در شیراز دکتر عین آبادی می باشد. دکتر عین آبادی بر حسب شرایط افراد جراحی شکمی را به روش های زیر انجام می دهد.

– ابدومینو پلاستی (تامی تاك یا عمل جراحی پلاستیك شكم)؛

– خارج كردن چربی زیرپوستی به كمك لیزر لیپولیز با اسمارت لایپو MPX؛

– مخلوط این دو (لیپوابدومینوپلاستی) عمل مینی ابدومینوپلاستی

بهترین جراح زیبایی شکم در شیراز

جراحی شکم امروز به روش های مختلف انجام می شود و پزشکان زیادی در شیراز مشغول انجام جراحی زیبایی شکم می باشد، ولی این جراحی هم مانند سایر جراحی ها دارای عوارض و خطرات خاص خود می باشد که از جمله آن می توان به عفونت، تجمع مایع، از دست دادن پوست، درد و تورم پاها اشاره کرد. از این رو، افرادی که می خواهند جراحی شکم را انجام دهند، باید به بهترین جراح زیبایی شکم در شیراز مراجعه نمایند تا از عوارض بعدی آن به دور باشند. بهترین جراح زیبایی شکم در شیراز با استفاده از روش جراحی لیرزی اقدام به از بین بردن چربی های اضافی در ناحیه شکم و سفت کردن عضلات شکم می کند.

هزینه های جراحی زیبایی شکم در شیراز بسته به نوع جراحی، مدت زمان و وسعت عمل متفاوت می باشد، ولی در هر صورت بهتر است پزشک دارای تخصص جراحی شکم، عمل جراحی را انجام دهد. در صورت تمایل می توانید برای آگاهی از چگونگی انجام جراحی زیبایی شکم در شیراز و نیز انتخاب پزشک به سایت دکتر عین آبادی www.dreinabadi.com  مراجعه فرمایید.

 

شما می توانید مقاله های جراحی شکم – ابدومینوپلاستی و عمل جراحی لیپوماتیک در شیراز را دنبال کنید.