عملچالگونهدرشیراز

عمل چال گونه در شیراز ؛ به اعتقاد برخی از مردم آسیا یکی از نشانه های زیبایی، وجود چال در صورت افراد می باشد که از نظر مردمان این سرزمین نشان دهنده طالع و بخت خوب و اقبال بلند می باشد، در صورتی که در غرب تنها به عنوان ویژگی منحصر به فرد و زیبایی محسوب می شود، داشتن چهره جذاب وزیبا همیشه مورد توجه مردم خصوصا بانوان بوده است و وجود چال گونه در صورت نیز یکی از فاکتورهای زیبایی بوده است که امروزه نیز بیشتر به وجود آن توجه می کنند و سبب به وجود آمدن حس زیبایی و اعتماد به نفس دردختران می شود، در حال حاضر عمل چال گونه درشیراز به راحتی امکان پذیر است.

همان‌طور که گفتیم درهنگام خنده طبیعی در برخی افراد چال گونه که یک امتیاز مثبت در زیبایی چهره به حساب می آید وجود دارد، در واقع به وجود آمدن چال گونه در این افراد به دلیل وجود نقص کوچکی است که در ساختمان عضلانی گونه و غالبا در عضله شیپوری ایجاد می شود که پوست پوشش دهنده این نقص کوچک به بافت پیوندی زیرین می چسبد و هنگام لبخند زدن یا صحبت کردن سبب فرو رفتگی پوست می گردد.

افرادی  که خواهان داشتن چال گونه می باشند بایستی از سلامت عمومی بدن برخوردار باشند که پس از معاینه و بررسی سوابق پزشکی توسط متخصص و جراح  می توانند این عمل را انجام‌ دهند، عمل چال گونه در شیراز نیز به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد، این عمل  در اغلب موارد با بی حسی موضعی انجام  می شود و البته تشخیص پزشک در انجام این نوع بی حسی بسیار مهم می باشد چرا که پزشک با مشخص کردن قسمتی که قرار است چال گونه در آن ایجاد شود شکاف کوچکی داخل دهان ایجاد می کند و عضلات شیپوری داخل گونه را برای ایجاد چال دستکاری می کند، پس از آن جراح داخل گونه را با بخیه هایی که قابل جذب هستند بخیه  می زند و به همین علت هیچ شکاف و زخمی در بیرون ‌پوست مشاهده نمی شود.

پس از انجام عمل چال گونه در شیراز که به صورت سرپایی است بیمار مشکلی ندارد و به فعالیت های روزانه خود ادامه می دهد، البته تا چند روزی بعد از جراحی مراقبت های ویژه  بایستی انجام گیرد‌.

برخی از مراقبت هایی که ضروری هستند شامل:

 شستشوی منظم دهان با دهان شویه، محلول ضد عفونی کننده و آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت لازم است، از انجام فعالیت های شدید ورزشی وتمرین های سخت خودداری نمایید و در ساعات اولیه پس از جراحی از کمپرس آب سرد استفاده نمایید.

ایجاد چال‌ گونه بدون جراحی!

 

وجود چال گونه در صورت یکی از خصوصیات ارثی است که به طور ژنتیکی از پدر و مادر به ارث می رسد، چنانچه چال گونه از بدو تولد بر روی گونه های شما وجود نداشته باشد ممکن است با روش هایی مانند تمرین و ورزش عضلات به طور موقت ایجاد شود، البته انجام این ورزش ها و اثر بخش بودن آن ها در ایجاد چال گونه بدون جراحی به طور علمی ثابت نشده است و تاکنون ایجاد چال گونه بدون جراحی به طور دائم در صورت به وجود نیامده است.

چال لپ با پیرسینگ

سوراخ کردن که معادل انگلیسی آن پیرسینگ می باشد و به معنای سوراخ نمودن نواحی مختلف بدن می باشد که از اشیای تزئینی به منظور زیبایی این نواحی استفاده می شود، درگذشته پیرسینگ  تنها برای گوش انجام می شد و به منظورآویزان نمودن  گوشواره بود لیکن امروزه پیرسینگ تنها محدود به گوش نیست بلکه در قسمت های مختلف بدن مانند چال لپ با پیرسینگ نیزانجام می پذیرد.

توجه داشته باشید قبل از انجام چال لپ با پیرسینگ دو هفته قبل وبعد سیگار نکشید و حداقل ۶ساعت قبل و بعد چیزی نخورید یا ننوشید، البته افرادی که چال لپ با پیرسینگ را انجام می دهند بایستی به این نکته توجه کنند که بوجود آمدن چال به طور موقتی می باشد.

قیمت پیرسینگ لپ

قیمت پیرسینگ لپ با توجه به نوع پیرسینگ متفاوت می باشد وهم چنین مهارت پزشک متخصص را برای قیمت پیرسینگ لپ نیز باید در نظر بگیرید، چنانچه تمایل به انجام عمل چال گونه در شیراز داشته باشید به سایت www.dreinabadi.com  مراجعه نمایید.