عملجراحیلیپوماتیکدرشیراز

عمل جراحی لیپوماتیک در شیراز

عمل جراحی لیپوماتیک در شیراز ؛ خوش اندامی و تناسب اندام آروزی هر کسی می باشد، در حالی که امروزه به دلیل سبک تغذیه و سبک زندگی بیشتر مردم از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و برای رهایی از چاقی به روش های مختلف متوسل می شوند. یکی از روش هایی که به تازگی مد شده و سر و صدای زیادی هم در بین مردم ایجاد کرده است، روش لیپوماتیک یا همان پیکر تراشی می باشد.

عمل جراحی لیپوماتیک چیست؟

روش جراحی لیپوماتیک جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر است. لیپوماتیک جدیدترین روش تکنیک لیپوساکشن است، که تمرکز اصلی آن بر روی کاهش سایز اندام است و به همین از آن به عنوان پیکر تراشی هم نام برده می شود. این عمل جراحی به وسیله دستگاهی مخصوص که مورد تایید FDA آمریکا می باشد، انجام می شود. دستگاه لیپوماتیک از یک موتور بادی که با هوای فشرده کار می کند و به وسیله لوله نازکی که به آن کانولا گفته می شود، سلول های چربی را به آرامی شکسته و از بدن خارج می کند. در این عمل جراحی به روشی دقیق، موثر و بی خطر  و به صورت کاملاً طبیعی و یکنواخت بافت های چربی را از مناطق مختلف بدن مانند باسن، ران، شکم و پهلو خارج می کنند.

به عبارت دیگر عمل جراحی لیپوماتیک، عملی است که جهت تخلیه چربی های موضعی به روی بدن اشخاص در بهترین کلینیک لاغری در شیراز به وسیله دکتر لیپوماتیک در شیراز انجام می گیرد. دکتر لیپوماتیک در شیراز می تواند با استفاده از این روش، بدون اینکه به بافت های دیگر آسیب بزند، سلول های چربی را آزاد کند.

مزایای استفاده از عمل جراحی لیپوماتیک

این روش انجام لاغری موضعی و تناسب اندام در مقایسه با سایر روش ها بسیار بی خطر، موثر و آسان است، درد جزئی یا بدون درد می باشد و برای هدف قرار دادن نواحی دشوار و ظریف بدن مناسب است. همچنین بعد از عمل پوست به بهترسن شکل جمع می شود و در نتیجه ظاهر زیبایی پیدا می کند. مدت زمان عمل جراحی هم کوتاه است و بعد از عمل سریع بهبود می یابد. علاوه بر این هزینه آن مقرون به صرفه و مناسب است و هیچ بافت دیگری در پوست با عمل جراحی لیپوماتیک آسیب نمی بیند. به طرو کلی، عمل جراحی لیپوماتیک تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای است که تمام مزایای لیپوساکشن را بدون معایب آن دارد.

چه کسانی می توانند عمل لیپوماتیک انجام دهند؟

با توجه به آخرین پیشرفت هایی که عمل جراحی لیپوماتیک با ارتعاش ارائه می دهد، امروزه افراد زیادی می توانند از این عمل استفاده نمایند، به طور کلی افرادی که اضافه وزن تا ۶۰ کیوگرم دارند و یا افرادی که از رژیم های مکرر خسته شده اند و یا حجم چربی در شکم و پهلویشان زیاد می باشد و نمی توانند ورزش کنند، می توانند از عمل جراحی لیپوماتیک در بهترین کلنیک لاغری در شیراز استفاده کنند.

کارها قبل و بعد از عمل جراحی لیپوماتیک

قبل از انجام عمل جراحی بهترین دکتر لیپومایک در شیراز برای بیماران انجام آزمایش هایی را تجویز می کند تا جراحی به خوبی انجام شود، همچنین افرادی که داروهای آسپرین، ضد التهاب و ضد انعقاد استفاده می کنند، باید حداقل دو هفته قبل از عمل مصرف دارو را قطع کنند، خانم ها قرص ضد بارداری مصرف نکنند و برای افرادی که مبتلا به کم خونی هستند، بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز ممکن است قرص آهن تجویز کند.

بعد از عمل جراحی در بهترین کلینک لاغری در شیراز ممکن است، شاهد قرمزی خفیف، حساسیت، تورم یا استحکام پوست در مناطق تحت عمل باشید، که نهایت تا چند هفته بعد عمل بهبود می یابد. برای تسکین حساسیت می توانید، از پک سرد، استامینوفن و یا ایبوپروفن استفاده کنید. ماساژ آرام ناحیه عمل هم به مدت ۵ الی ده دقیقه نتایج خوبی دارد. فعالیت روزانه و ورزش را می توانید، بالافاصله بعد از عمل جراحی شروع کنید.

نتایج عمل جراحی لیپوماتیک

زمانی که التهاب ناشی از عمل جراحی لیپوماتیک کاهش یابد، می توانید نتایج عمل بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز را به خوبی مشاهده کنید. نتایج ظاهری لیپوماتیک به سرعت قابل مشاهده است. با این حال برای داشتن نتیجه بهتر توصیه می شود، به دلیل عدم تحریک کلاژن ها و شلی پوست تا نه هفته بعد از عمل از گن استفاده کنید.

برای مشاوره با دکتر وحید عین آبادی می توانید با ما تماس بگیرید. 

شما می توانید مقاله لیپوماتیک در شیراز و دکتر پیکر تراشی در شیراز  را دنبال کنید.