عملبینیگوشتیدرشیراز

 

یکی از حساس ترین عمل های جراحی زیبایی در دوره کنونی جراحی زیبایی بینی است. از این رو، لازم است، برای جراحی انواع بینی ها به ویژه بینی ها گوشتی از پزشکان متبحر و با تجربه استفاده شود. عمل زیبایی بینی به دلیل تاثیرات زیادی که بر روی چهره افراد دارد، متقاضیان زیادی دارد و روز به روز بر تعداد علاقه مندان و متقاضیان آن افزوده می شود. چرا که سبب ایجاد تغییرات زیاد در چهره افراد و افزایش جذابیت و زیبایی افراد می شود. از این رو، در این مطلب به بررسی جراحی زیبایی بینی گوشتی می پردازیم.

بینی گوشتی و مشخصات آن

اگر به بینی افراد نگاه کنیم، متوجه تفاوت در شکل و ظاهر و همچنین نوع آن می شویم. بینی افراد بر اساس مشخصاتی که دارد و ضخامت پوست نیمه تحتانی آن به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شود. بینی های گوشتی دارای مشخصاتی است که از جمله آن می توان به ضخیم بودن پوست ناحیه نوک بینی، داشتن پره های بینی با عرض ضخیم تر، بزرگ بودن نوک بینی، مشهود بودن منافذ پوستی و غیره اشاره کرد. همه این مشخصات و ویژگی ها سبب ایجاد تمایز بین بینی های گوشتی و استخوانی می شود.

از این رو، جراحی و عمل این نوع بینی ها هم دارای تکنیک ها و روش های خاص خود است.

 روش ها و تکنیک های جراحی بینی گوشتی در شیراز

روش ها و تکنیک های مختلفی برای جراحی بینی گوشتی وجود دارد. تکنیک هایی که برای جراحی این نوع بینی وجود دارد، با تکنیک های جراحی بینی استخوانی متفاوت است. در این نوع بینی ها هدف از جراحی تقویت اسکلت غضروفی بینی است که برای ایجاد فشار بر روی پوست ضخیم و به وجود آوردن بینی باریک تر و خوش فرم تر انجام می شود. در این روش می توان پهنای بینی را با کوچک کردن عرض پره های بینی از کنار کاهش داد. در نتیجه هر چقدر میزان گوشتی بودن اولیه بینی کمتر باشد، نتیجه به دست آمده بعد از عمل بهتر خواهد بود. از این رو، می توان گفت که همه نوع بینی های گوشتی را می توان با استفاده از تکینک های صحیح جراحی بهبود بخشید و شکل و فرم زیبایی به آنها داد.

در مجموع برای جراحی بینی گوشتی در شیراز اسکلت زیر بینی به دقت تقویت می شود تا لای بیرونی آن به بهترین صورت بر روی اسکلت پایه قرار گیرد. از این رو، عدم دقت و توجه به این عامل سبب می شود که نتیجه به دست آمده نامناسب باشد و مطلوب نباشد.

نحوه انجام جراحی بینی گوشتی

برای جراحی زیبایی بینی گوشتی ابتدا پزشک متخصص همه بخش ها و قسمت های بینی افراد را بررسی می کند. به این صورت می تواند تمام اقداماتی که برای بهبود شرایط و وضعیت بینی لازم است را انجام دهد و متناسب با شکل و فرم بینی روند جراحی را برنامه ریزی نماید. پزشک متخصص در همان جلسه اول در مورد تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی اطلاعاتی را ارائه می دهد تا فرد متقاضی با آگاهی بیشتر اقدام به جراحی بینی نماید.

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در شیراز با استفاده از تمامی مهارت و تجربه خود و تخصصی که در این زمینه دارد، اقدام به جراحی می کند تا بهترین و ایده آل ترین نتیجه به دست آید. ابتدا توصیه های لازم به متقاضی جراحی انجام می شود و بعد از این که جراحی صورت گرفته نکات و توصیه هایی که باید رعایت شود و مراقبت های بعد از جراحی ارائه می گردد. به این صورت، با رعایت این نکات و دستور العمل ها دیگر فرد با هیچ گونه مشکلی مواجه نمی شود و می تواند به نتیجه دلخواه برسد.

امروزه با توجه به پیشرفت ها و تکنیک هایی که در مورد جراحی بینی گوشتی وجود دارد، می تواند گفت که جراحی بینی گوشتی به دو روش باز و بسته انجام می شود. این روش ها با توجه به میزان غضروفی بودن بینی انجام می شود. برای جراحی بینی پهن گوشتی بیشتر از روش جراحی باز استفاده می شود.

با این حال، یکی از مهمترین و اصلی ترین سوالاتی که در این ارتباط بهتر است، این است که کدام روش برای جراحی بینی گوشتی بهتر و مناسب تر است؟ در این مورد باید گفت که پزشک متخصص بعد از معاینه دقیق بینی از نظر پوست، وضعیت استخوان ها و غضروف ها بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب و تعیین می کند.