دکترپیکرتراشیدرشیراز

دکتر پیکر تراشی در شیراز


فهرست مطالب
دکتر پیکرتراشی در شیراز

پیکر تراشی چیست؟

لیپتوماتیک

لیپوساکشن

لیزر لیپولیز

 

دکتر پیکر تراشی در شیراز ؛ عصر زندگی های مدرن، تغذیه نامناسب، مصرف غذاهای آماده و پر کالری، تکنولوژی های جدید، علاوه بر راحتی، عدم تحرک و در نتیجه انواع بیماری ها را به دنبال داشته است. برخی از افراد با انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم غذایی به وزن مطلوب خود دست می یابند، حال آن که عده ایی با وجود طی کردن این مسیر ها، هم چنان گرفتار چاقی موضعی می باشند.  دنیای پزشکی به جدید ترین روش ها و شیوه های درمان چاقی و چاقی موضعی مجهز شده است. یکی از روش هایی که اخیراَ مورد توجه بسیاری از افراد دارای اضافه وزن قرار گرفته است پیکر تراشی می باشد، که خوشبخاته در ایران نیز تحت نظر بهترین دکتر پیکر تراشی در شیراز انجام می گیرد. مقاله زیر به شرح مختصری از روش های پیکر تراشی می پردازد. با وجود هزینه پیکر تراشی لاغری ، از روش های مختلف پیکر تراشی، برای رفع چاقی و بخصوص چاقی های موضعی شکمی و پهلو استفاده می شود.

پیکر تراشی چیست؟

پیکر تراشی با نوعی روش درمانی بنام لیپتوماتیک وابستگی داشته و از روش های درمان چاقی است، کاربرد لیپتوماتیک برای خروج بافت چربی از بدن می باشد. در روش پیکر تراشی، پزشک، چربی های بدن را به وسیله دستگاه و یا جراحی از بدن خارج می کند. تجمع چربی در قسمت هایی مانند شکم، پهلوها، بازو ها، ران ها موجب چاقی موضعی می شود. در انجام این فرآیند،  با توجه به این که تناسب اندام در قسمت های گوناگونی از بدن مد نظر است، دستگاه های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تخلیه چربی با استفاده از روش های غیر جراحی  از طریق دستگاه های مختلفی مانند: لیزر لیپولیز،  لیپوساکشن، لیپتوماتیک و بادی جت در بهترین کلینیک لاغری در شیراز انجام می گیرد. اما روش های جراحی  شامل مواردی چون: جراحی پلاستیک سینه (مامو پلاستی، لیفت و ایمپلنت سینه)، جراحی پلاستیک شکم، جراحی پلاستیک ران و بازو می باشند. روش پیکر تراشی برای افرادی با شاخص توده بدنی بیش از ۲۵ و تا ۳۰ انجام می شود. شاخص توده بدنی از تقسیم وزن فرد به (کیلو گرم) بر قد ( به متر) به توان دو به دست می آید. این روش برای  افرادی که در قسمت پایین تنه دچار چاقی هستند توصیه می شود. با وجود هزینه پیکر تراشی لاغری، روزانه بسیاری از افراد دچار چاقی موضعی،  برای رفع چاقی خود به بهترین دکتر پیکر تراشی در کینیک های لاغری مراجعه می کنند.

لیپوماتیک

 در این روش، سلول های چربی بدون استفاده از لیزر، با استفاده از امواج و در اثر لرزش، از هم جدا شده، سپس چربی ها را به حالت مایع  تبدیل می کند، در نتیجه لرزش ایجاد شده، سلول های چربی از هم جدا می شوند.  در روش لیپتوماتیک، حرارت ایجاد شده در زیر پوست بسیار کم تر بوده، در نهایت،  سوختگی های پوستی نیز به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. پرهیز از مصرف غداهای پرنمک و پرچرب در ماه های اول باید رعایت شود. لیپتوماتیک، موجب کاهش یک تا سه سایز پس از عمل می شود.

لیپوساکشن

لیپوساکشن، یکی از ابتدایی و قدیمی ترین روش های خروج بافت چربی از بدن می باشد که در آن از یک دستگاه مکنده برای تخلیه توده های چربی بسیار وسیع استفاده می شود. لیپوساکشن در بهترین کلینیک لاغری انجام می شود، لیپو ساکشن ممکن است عوارضی مانند؛ خونریزی، کبودی، ورم و سلولیت را به دنبال داشته باشد.

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز، از روش های درمانی  برای رفع  چاقی، با کمک لیزر می باشد.  بااستفاده از این روش، پروپ لیزر وارد بافت چربی شده و آن ها را ذوب می کند. افرادی که مستعد استفاده از این روش می باشند شامل چند گروه می باشند بهترین فاکتورهای استفاده  لیزر لیپولیز شامل موارد زیراست:

  • افرادی  که  دارای ضخامت چربی بین یک تا شش سانتی متر است.
  • افرادی که از نظر افتادگی پوست، در رده خفیف تا متوسط قرار دارند.
  • افرادی که دیواره شکمشان شل و آویزان است.حجم چربی خارج شده از بدن نباید بیش از حد مجاز باشد، چرا که موجب ناهمواری، شل شدن و اختلال در ناحیه پوستی می باشد.

 انتخاب هر کدام از روش های پیکر تراشی، به مشاوره و بررسی با بهترین دکتر پیکر تراشی  نیاز دارد. دکتر عین آبادی از بهترین پزشکان متخصص در این زمینه می باشد، برای بهره مندی از مشاوره در خصوص روش های پیکر تراشی به سایت www.dreinabadi.com  مراجعه کنید.