جراحیژنیکوماستیدرشیراز

جراحی ژنیکوماستی در شیراز

در مقاله «جراحی ژنیکوماستی در شیراز» به بررسی بیماری ژنیکوماستی، علائم و نشانه های آن و روش های درمان بیماری پرداختیم، در این مقاله به ضمن تعریف بیماری ژنیکوماستی، به طریق درمان این بیماری از طریق عمل جراحی و مراقبت های قبل و بعد از عمل جراخی می پردازیم.

– بیماری ژنیکوماستی

به بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان ژنیکوماستی می گویند، که بیشتر ناشی از رشد کردن بافت غددی پستان است و می تواند در هر یک از پستان ها و یا هر دو پستان رخ دهد. به عبارت دیگر، ژنيكوماستي يا بزرگي خوش خيم پستان در جنس مذكر، مي تواند ناشي از يك پديده فيزيولوژيك يا همراه با يك بيماري زمين هاي جدي باشد. ژنیکوماستی، تکثیر خوش خیم بافت گلاندولار پستان مرد، به علت افزایش نسبت فعالیت استروژن به آندروژن ایجاد می شود.

ژنیکوماستی یک مسئله بالینی شایع در مردان سالم در سنین مختلف است. این بیماری با ایجاد یک توده زیر نوک پستان مردان آغاز می شود، که ممکن است حساس باشد. با ایجاد این بیماری افراد به دلایل مختلف از جمله درد و یا ایجاد زیبایی به جراحی و درمان ژنیکوماستی در شیراز متوسل می شوند.

– درمان ژنیکوماستی در شیراز

روش های قدیمی در درمان ژنیکوماستی در شیراز شامل یک ضد درد ساده و جراحی بوده و شایعترین علت مراجعه بیماران جهت جراحی، مسائل زیبایی می باشد. به هر حال، هرچند جراحی توسط جراحان با تجربه و متبحر، مطمئن و مؤثر است و مدت اقامت در بیمارستان کم است. روش های متعددی جهت جراحی کوچک کردن سینه مردان وجود دارد. می توان از روش لیپوماتیک و لیپوساکشن، اگر بزرگی سینه از بافت چربی باشد، استفاده نمود. و اگر بزرگی سینه بر اساس اختلال غددی باشد، باید از روش جراحی ژنیکوماستی استفاده کرد. پزشک با انجام معایناتی بهترین روش درمان ژنیکوماستی در شیراز را تشخیص می دهد.

دکتر عین آبادی متخصص ژنیکوماستی در شیراز بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. شما عزیزان می توانید جهت تعیین نوبت و مشاوره از طریق اینستاگرام و شماره های درج شده بر روی سایت اقدام نمایید.

– جراحی ژنیکوماستی در شیراز

پزشک متخصص ژنیکوماستی در شیراز ضمن پرسیدن از سابقه بیماری‌ها و علائم بیماری در شما و انجام معاینه جسمی ممکن است آزمایش‌هایی را برای بررسی وجود بیماری‌هایی معین تجویز کند، ازجمله: آزمایش هورمونی، سونوگرافی پستان، آزمایش کارکرد کبد و کلیه و ماموگرافی.

در صورتی که علت زمینه‌سازی یافت شود، درمان در جهت رفع این علت خواهد بود. پزشک ممکن است همه داروهایی را ممکن است باعث بزرگ شدن پستان در مردان شود، مورد توجه قرار دهد، و در صورتی که شما یکی از آنها را مصرف می‌کنید، تغییراتی در رژیم دارویی شما ایجاد کند و یا اقدام به جراحی ژنیکوماستی در شیراز نمایند. کسانی می توانند عمل جراحی ژنیکوماستی را انجام دهند که:

– بافت سینه اضافی در زیر نوک سینه داشته باشد؛

– بافت چربی اضافی و بدون پوست در زیر سینه داشته باشند؛

– افرادی که چربی زیاد و پوست اضافی دارند و سینه آنها افتاده است

– و افرادی که سینه بزرگی دارند که علت آن رشد بافت غددی می باشد.

همه این افراد می توانند اقدام به جراحی ژنیکوماستی در شیراز بکنند.

– اقدام لازم قبل از عمل

در درجه اول افرادی که می خواهند، جراحی ژنیکوماستی در شیراز را انجام دهد، باید از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و غیره … قبل از عمل با تجویز پزشک خودداری کنند. اگر فردی که می خواهد عمل ژنیکوماستی را انجام دهد، سیگار می کشد، باید دو هفته قبل از عمل سیگار خود را ترک کند و پزشک را از داورهایی که مصرف می کند، مطلع نماید. زیرا از مصرف برخی داروها قبل از عمل باید پرهیز شود و در نهایت اینکه باید یکسری آزمایشانی را به تجویز پزشک انجام دهد.

– مراقبت های بعد از عمل ژینکوماستی

افرادی که این عمل جراحی را انجام می دهند، هفت الی ده روز بعد ممکن است، درد داشته باشد که می توانند برای کاهش درد از مسکن هایی که پزشک تجویز می کند، استفاده نمایند. همچنین این افراد باید از انجام فعالیت های سنگین به مدت یک الی دو ماه پرهیز کنند و اگر پزشک گن مخصوص تجویز کرده است، باید به مدت یک ماه از آن استفاده نمایند و سعی کنند به مدت یک ماه به اندام فوقانی خود فشار وارد نکنند.