جراحیلیفتسینهیاماستوپکسی

جراحی لیفت سینه یکی از روش های مناسب برای بالا بردن و یا کوچک کردن سین هبانوان است، در این جراحی شکل و فرم مناسب به سینه بانوان داده می شود تا اندام زیباتری داشته باشند و اعتماد به نفس آنها بالا برود، در هنگام انجام جراحی لیفت سینه باید برای انتخاب دکتر عمل فوق دقت زیادی داشته باشید زیرا؛ در صورت درست انتخاب نکردن پزشک ممکن است نتیجه نهایی با مشکل مواجه شود.

چرا باید لیفت سینه انجام داد؟

سینه ها به صورت مداوم تحت تاثیر نیروی جاذبه زمین هستند، و همین موضوع باعث می شود با اندکی افزایش وزن و تغییر در سایز دچار افتادگی شوند، همچنین عوامل مختلفی دیگری مانند، زایمان و شیردهی و بالارفتن سن و حتی اثرات ژنتیکی در افتادگی سینه ها تاثیر بسیار زیادی دارند، از این رو بانوان بسیار زیادی به بالا بردن یا لیفت سینه احساس نیاز می کنند.

عمل لیفت سینه در اصل یکی جراحی زیبایی مخصوص بانوان است که به خوش فرم شدن بدن آنها کمک بسیار زیادی می کند، بانوانی که دچار مشکلات گردنی و درد در ناحیه کمر به دلیل فشار سینه ها به سمت پایین هستند نیاز به لیفت سینه و یا عمل ماستوپکسی دارند.

 

آمادگی های قبل از لیفت سینه

قبل از انجام جراحی لیفت سینه باید کارهایی را انجام دهید، تا عمل شما به بهترین شکل و درست مطابق میلتان انجام شود، در ادامه آمادگی های لازم قبل از انجام لیفت سینه را توضیح خواهیم داد:

  1. در مشاوره اولیه شما، جراح سینه با شما درباره نحوه مراقبت از سینه‌های خود پس از جراحی و هرگونه نگرانی که ممکن است داشته باشید، صحبت می کند.
  2. پزشک معاینه سینه را برای اندازه گیری اندازه، شکل و کیفیت پوست سینه های شما انجام می دهد، همچنین برای کمک به آماده شدن برای عمل و مقایسه قبل و بعد، ممکن است تصاویر گرفته شود.
  3. مصرف سیگار و مواد الکلی 3 هفته قبل از عمل ممنوع است.
  4. تغذیه سالم و خوردن آب زیاد چند روز قبل از عمل می تواند به بهبود شما بعد از صورت گرفتن عمل کمک بسیار زیادی کند.
  5. بعد از انجام لیفت سینه باید به پشت بخوابید و بهتر است برای عادت کردن به این موضوع از قبل از عمل تمرین کنید.
  6. اگر از داروهای رقیق کننده استفاده می کنید، بهتر است از یک هفته قبل از عمل مصرف آنها را متوقف کنید زیرا؛ باعث به وجود آمدن مشکل در روند جراحی می شود.