جراحیبینیدرشیراز

فهرست مطالب
جراحی بینی در شیراز

جراحی بینی و تغییرات آن

جراحی بینی گوشتی

پزشک متخصص و آزمایش های قبل عمل  

مراقبت های پس از عمل

 

جراحی بینی در شیراز ؛ همه مردم زیبایی را دوست دارند و اکثرا به زیبایی چهره اهمیت بیشتری می دهند. از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می توان به زیبایی بینی اشاره نمود که این زیبایی در اعتماد به نفس هر فردی  تاثیربه سزایی دارد.

 امروزه درمان مشکلات و ناهنجاری های بینی با جراحی بینی امکان پذیراست، مشکلاتی مانند عدم زیبایی و انحراف بینی و همچنین مشکلات تنفسی.

با وجود این بیشتر مردم از انجام عمل بینی واهمه دارند و البته قشری از مردم هم به خاطر هزینه هایی که متقبل می شوند از انجام این عمل منصرف می شوند.

بیمار می تواند با اطمینان به جراحی  زیبایی بینی در شیراز فکر کرده و پزشک خود را از لیست جراحان بینی در شیراز انتخاب کند. بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز به شما توصیه می کند قبل از جراحی بینی تحقیقات خود را انجام دهید و اطلاعات لازم را برای جراحی زیبایی بینی در شیراز به دست آورید و با انجام جراحی و پرداخت هزینه جراحی بینی در شیراز به فرم بینی دلخواهتان برسید.

جراحی بینی و تغییرات آن

با جراحی زیبایی بینی در شیراز می توانید سایز بینی، پهنا و ارتفاع آن را تغییر داده و حتی نوک بینی و سوراخ های بینی را اصلاح نمایید، در جراحی بینی دقت داشته باشید مدل بینی که مد نظر شما است با صورتتان تناسب داشته باشد. اگر این توازن صورت بگیرد می تواند تاثیرات شگرفی در صورت شما داشته باشد، در واقع هدف از جراحی بینی رفع ناهنجاری های آن  می باشد. گاهی اوقات شکل بینی به دلایل مختلفی هم چون ضربه و آسیب به وجود آمده تغییر می کند، با عمل بینی یا رینو پلاستی می توان فرم و ظاهر بینی را به بهترین شکل بهبود بخشید، البته اگر عمل بینی توسط پزشکان مجرب انجام شود، دیگر لازم نیست نگران به وجود آمدن  مشکلات تنفسی و مشکلات بعد از عمل جراحی تا باشید.

جراحی بینی گوشتی

تعداد زیادی از افراد در جامعه از داشتن بینی گوشتی احساس نارضایتی دارند،این در حالیست که این عمل توسط بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز انجام می گیرد و بیماران زیادی برای اصلاح بینی شان به وی مراجعه می کنند.

بینی گوشتی ضخیم است وغدد چربی زیادی دارد بهترین جراح بینی گوشتی درشیراز قبل از انجام جراحی بینی جلسات مشاوره را ضروری می داند، که برگزاری این جلسات در بهبود نتیجه جراحی و میزان رضایتمندی بیماران تاثیر به سزایی دارد.

 تورم بعد از انجام جراحی بینی در بینی گوشتی بیشتر از بینی های دیگر است، در بینی گوشتی نمی توان سایز بینی را خیلی کم کرد، این در حالیست که بیشتر عیوب بینی را می توان برطرف کرد اما بعد از جراحی زمان بیشتری طول می کشد تا به حالت عادی برگردد، افرادی که بینی گوشتی دارند از انجام عمل بینی نا امید هستند و بخش عمده ای از هراسشان از این بابت است که مبادا بینی شان دچار افتادگی شود. اما وقتی که پزشک متخصص از لیست جراحان بینی در شیراز انتخاب شود جراحی کاملا به طور تخصصی انجام می شود و بیماران دچار افتادگی بینی نخواهند شد، بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی به زمان بیشتری برای مشاهده نتیجه عمل دارند.

پزشک متخصص و آزمایش های قبل عمل  

برای جراحی زیبایی بینی در شیراز انتخاب بهترین جراح از اهمیت بالایی برخوردار است پزشک باید تخصص و مهارت لازم در این زمینه را داشته باشد و صرفا نباید هزینه  جراحی بینی در شیراز ازمهم ترین دغدغه‌ های شما باشد چرا که جراحی بینی برای بار دوم سخت تر است، به همین دلیل آشنایی با مضرات و فواید جراحی بینی برای کسانی که قصد عمل بینی دارند ضروری است. پس بهتر است به لیست جراحان بینی در شیراز سری بزنید. افرادی که می خواهند بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز را داشته باشند باید آزمایش هایی را که توسط پزشک جراح توصیه می شود انجام دهند و پزشک را از وضعیت جسمی خود آگاه سازند، همین طور اگر بیماری خاصی داشته باشند و یا داروی خاصی مصرف می کنند بایستی حتما با پزشک خود در میان بگذارند، از دیگرمسائل مهم این است که به بلوغ جنسی رسیده باشند و هدف منطقی از جراحی بینی داشته باشند وهم چنین از سلامت فیزیکی کامل برخوردار باشند، نباید فراموش کرد که از سیگار کشیدن پرهیزنمایند.

مراقبت های پس از عمل

مراقبت بیمار پس از جراحی بسیار مهم است، بیمار باید تمام نکات را با دقت رعایت کند؛ به عنوان مثال خون ریزی از عواملی است که بیمار با مراقبت نکردن بعد از عمل دچار آن می شود، لذا باید مواظب بود که از ضربه به بینی جلوگیری شود، از انجام فعالیتهای بدنی شدید و از انجام ورزش های سنگین اجتناب کرد، فردی که تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرد با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشک خود، جراحی موفقیت آمیزی را پیش رو خواهد داشت.

برای انجام جراحی زیبایی بینی در شیراز و یافتن بهترین جراح بینی در شیراز می توانید لیست بهترین جراحان بینی در شیراز را در سایت www.dreinabadi.com  ببینید و نگران پرداخت هزینه زیبایی بینی در شیراز نباشید .