جراحپلاستیکدرشیراز

جراح پلاستیک در شیراز

جراح پلاستیک در شیراز ؛ جراحی پلاستیک یکی از شاخه های جراحی می باشد، که با اصلاح و ترمیم شکل و یا کارکرد اعضای بدن انسان سرو کار دارد و یکی از تخصص های پزشکی است، که جراح قادر است اعمال ترمیمی و یا اصلاحی را انجام دهد و با استفاده از علم جراحی پلاستیک برخی بد شکلی ها و نواقص، برخی از قسمت های بدن را اصلاح کرد و پوست و نسوج زیر آن را که دچار آسیب و صدمه شده اند، ترمیم کند.

عمل جراحی پلاستیک

عمل های جراحی پلاستیک از شایع ترین عمل های جراحی در بین همه جوامع هست. چرا که زیبایی مقوله ای است که زن و مرد نمی شناسد. همه به دنبال زیباتر شدن و رفع عیوب ظاهری هستند و برای این کار اقدام به جراحی پلاستیک می کنند، اما حتما باید هر نوع جراحی پلاستیک توسط پزشک متخصص انجام شود. جراحان فوق تخصص پلاستیک تنها افرادی هستند که اجازه انجام چنین عمل هایی رو دارند. هدف عمده جراحی پلاستیک بهتر کردن ظاهر افراد و کمک به زیبایی صورت و اندام می باشد و این جراحی می تواند در تمام قسمت های بدن از جمله صورت، سر  و گردن و غیره انجام شود و به تخلیه چربی از در قسمت های مختلف بدن را جراحی لیپوماتیک می گویند.

عمل جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از عمل های جراحی به شیوه جراحی پلاستیک است که به آن پیکر تراشی هم گفته می شود، در این روش جراحی متخصص جراح پلاستیک در شیراز چربی های بدن را به وسیله دستگاه و یا جراحی از بدن خارج می کند. معمولاً انباشت چربی در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پهلوها، بازروها و ران ها موجب چاقی موضعی افراد می شود، که تخلیه چربی با استفاده از دستگاه های مختلفی مانند لیرز لیپولیز، لیپوساکشن، لیپتوماتیک و بادی جهت در بهترین مرکز لیپوماتیک در شیراز انجام می شود. اما روش های جراحی شامل مواردی چون: جراحی پلاستیک سینه (مامو پلاستی، لیفت و ایمپلنت سینه)، جراحی پلاستیک شکم، جراحی پلاستیک ران و بازو می باشند.

در عمل جراحی لیپوماتیک سوراخی به اندازه ۲ الی ۵ میلی متر در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و کانولای دستگاه از این طریق وارد بافت چربی می شود و با استفاده از میدان امواج مادون صورت چربی محل مورد نظر را تخریب می کند و همزمان محلول استاندارد را جهت بی‌حسی موضعی و از بین بردن احتمال خون‌ریزی به میان بافت چربی می‌فرستد. روش پیکر تراشی برای افرادی با شاخص توده بدنی بیش از ۲۵ و تا ۳۰ انجام می شود. شاخص توده بدنی از تقسیم وزن فرد به (کیلو گرم) بر قد (به متر) به توان دو به دست می آید.

انواع عمل جراحی لیپوماتیک  

جراحی پلاستیک را می توان در تمام نقاط بدن از جمله شکم، صورت، سینه و سایر نواحی بدن انجام داد، که در بهترین مرکز لیپوماتیک شیراز، روش ها و خدمات جراحی پلاستیک توسط متخصص جراح پلاستیک در شیراز آقای دکتر عین آبادی ارائه می شود، که عبارتند از:

جراحی پلاستیک شکم

 جراحی پلاستیک شکم یکی از شایع ترین مراجعات در جراحی های زیبایی، بد شکلی و نازیبایی شکم است که پوشیدن لباس دلخواه را غیر ممکن می باشد و وجود ترک های فراوامن در پوست شکم سبب آزار افراد می شود، برای جراحی  پلاستیک شکم، از روش های مختلفی مانند ابدومینوپلاستی، خارج کردن چربی زیر پوستی با کمک لیزر لیولیز با اسمارت لایپو MPX، مخلوط این دو یعنی لیپوابدومینوپلاستی و عمل مینی ابدومینوپلاستی در شیراز توسط متخصص جراح پلاستیک انجام می شود.

جراحی پلاستیک سینه

انجام دادن جراحی زیبایی پلاستیک سینه موجب افزایش اعتماد به نفس و روحیه شما خواهد شد. که به سه صورت کوچک کردن سینه یعنی عمل ماموپلاستی، بالا کشیدن سینه یعنی عمل ماستوپکسی و بزرگ کردن سینه یا همان پروتز سینه انجام می شود. 

جراحی پلاستیک صورت

به جراحی پلاستیک صورت اصطلاحاً لیفتینگ صورت می گویند که برای جوانتر کردن پوست و حالت صورت طراحی می شود. که به روش های مختلف انجام می شود و معمولا لیفتینگ صورت با سایر عمل جراحی پلاستیک مانند لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی، لیفتینگ ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام می شود.

ممنوعیت انجام عمل لیپوماتیک

افرادی که می خواهند عمل جراحی لیپوماتیک را بهترین مرکز لیپوماتیک در شیراز انجام دهند، ابتدا بهتر است با دکتر مشورت نمایند، چرا که این عمل جراحی برای افرادی که چاقی مفرط دارند، بیماران مبتلا به هموفیلی، افراد مبتلا به بیماری های عفونی، افراد مبتلا به بیماری قلبی و افرادی که دارای حساسیت به لیدوکائین ممنون می باشد. از این رو، دکتر جراح پلاستیک در شیراز قبل از انجام عمل جراحی پلاسیتک و لیپوماتیک آزمایشاتی را به بیمار تجویز می کند و پس از ملاحظه نتایج آزمایش ها اقدام به جراحی می کند. از این رو، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا می توانید، جراحی پلاستیک و لیپوماتیک انجام دهید با مطب دکترعین آبادی می توانید تماس بگیرید.