بهترینمتخصصتزریقچربیدرشیراز

بهترین متخصص تزریق چربی در شیراز

 

فهرست مطالب
بهترین متخصص تزریق چربی در شیراز

کاربرد تزریق چربی

مزایای تزریق چربی نسبت به دیگر روش ها

عمل تزریق چربی

 پس از تزریق چربی

 

بهترین متخصص تزریق چربی در شیراز ؛ از مهمترین  موضوعات مربوط به پوست، جلوگیری از افزایش چین و چروک و پیری پوست  می باشد، موضوعی که دیگر تنها، به ستارگان دنیای مد و هنر اختصاص ندارد. روزانه بسیاری  از افراد معمولی در جستجوی بهترین متخصص تزریق چربی در شیراز برای پر کردن چروک های عمقی پوست به کیلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. در حال حاضر را ه های بسیاری  برای بهبود چین و چروک پلک ها، دور چشم، گونه ها، خط اخم و خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق بوتاکس در شیراز از راه های مبارزه با چین و چروک های سطحی پوست می باشد و مراجعان بسیاری استفاده از این روش را تجربه می کنند، اما در مواردی که چروک ها عمیق باشند، بوتاکس کاربردی نداشته و از روش تزریق چربی در کلینیک تزریق چربی در شیراز استفاده می شود که از بهترین فیلرها یا پرکننده ها برای افزایش حجم شیارها و چروک ها، برجسته کردن لب ، گونه و جای جوش می باشند.

 کاربرد تزریق چربی

تزریق چربی علاوه بر رفع چین و چرو ک های عمقی، در موارد دیگری مانند موارد زیر بکار می رود:

  • پر کردن قسمت های فرو رفته و لاغر صورت مانند گونه.
  • برجسته کردن گونه ها، چانه و لب ها، که در مورد لب ها به کلی می توان  از تزریق ژل لب استفاده کرد.
  • شقیقه ها
  • بزرگ کردن و باسازی سینه
  • برجسته سازی باسن
  • جوانسازی دست ها
  • پر کردن اسکار یا جای زخم، فرورفتگی های ناشی از زخم و جوش.

مزایای تزریق چربی نسبت به دیگر روش ها

چربی از فیلرهای طبیعی جهت افزایش حجم قسمت هایی از بدن است که به هر دلیلی دچار لاغری و یا فررفتگی شده اند.  تزریق چربی در مقایسه با روش های دیگر جوان سازی پوست، مانند تزریق بوتاکس برای چروک های عمقی بکار می رود، به دلیل این که این نوع فیلر، از بدن خود فرد متقاضی گرفته می شود در نتیجه جای نگرانی از انتقال بیماری و واکنش آلرژیک وجود ندارد. تزریق چربی زیر نظر بهترین متخصص تزریق چربی موجب بهبود کیفیت و بافت پوست در قسمت هایی که تزریق صورت گرفته، می شود.

عمل تزریق چربی

تزریق چربی فرآیندی است که طی سه مرحله صورت می گیرد، در کلینیک تزریق چربی در مرحله اول، جراح در قسمت منتخب برداشت چربی، شکاف کوچکی ایجاد می کند، سپس در شرایط استریل با استفاده از لوله متصل به سرنگ، چربی را جمع آوری می کند، در مرحله دوم، چربی برداشت شده، توسط سانتریفیوژ تصفیه و خالص می شود. در مرحله آخر، چربی خالص شده، با استفاده از لوله نازک وارد شکاف ناحیه پیوند چربی می شود. سرنگ های نازک طی چند مرحله ورود و خروج به ناحیه مورد نظر، یک خط بافت چربی را وارد بافت پوست کرده  که تا زمان کامل شدن و اصلاح ناحیه مورد نظر ادامه می یابد، در پایان محل تزریق پوشیده می شود. در ادامه لازم به ذکر است که، دوره ریکاوری تزریق چربی یک دوره کوتاه مدت است و فرد، پس از مدتی، به روال عادی زندگی خود را ادامه می دهد.

پس از تزریق چربی

انجام هر نوع جراحی به مراقبت نیاز دارد، این مراقبت درباره ساده ترین اعمال زیبایی پوست  مانند تزریق ژل لب نیز صدق می کند، اما در خصوص مراقبت های پس ازتزریق چربی، لازم به ذکر است که ورم و کبودی تا هفته اول وجود دارد پس، فعالیت فرد تا چند روز متوقف می شود طی هفته دوم کبودی صورت از بین می رود، اما ورم باقی می ماند. از هفته سوم به تدریج ظاهر فرد طبیعی تر می شود. برای جلوگیری از عفونت، بیمار، تحت نظر پزشک از آنتی بیوتیک استفاده می کند. به مدت هفت تا ده روز از انجام فعالیت های شدید و سنگین منع می شود. هم چنین می بایست از قرار گرفتن در فضای گرم مانند آفتاب و سونا خودداری شود.

به طور کلی تزریق چربی ، روشی است که بیشتر در سنین بالاتر انجام می گیرد. دیگر روش های جوانسازی نیز مانند تزریق بوتاکس در شیراز ، در کیلینیک دکتر عین آبادی انجام می گیرد،  خدمات دیگر کلینیک، مانند تزریق ژل لب در شیراز ، تحت نظر بهترین متخصص انجام میگیرد. جهت مشاوره و برقراری ارتباط با این کلینیک می توانید به سایت www.dreinabadi.com مراجعه کنید.