بهتریندکترلیپوماتیکدرشیراز

 

امروزه بسیاری از افراد نام عمل لیپوماتیک را شنیده اند و بسیاری از آن استفاده نموده اند. این عمل برای لاغری استفاده می شود و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. چرا که با استفاده از آن می توان به صورت ایمن تر و موثرتر لاغری را انجام داد و به سلامتی خود هیچ گونه آسیبی وارد نکرد.

از این رو، امروزه از این روش برای انجام لاغری بسیار استفاده می شود و روز به روز این روش محبوب تر و رایج تر می گردد. به همین دلیل پزشکان و مراکز درمانی مختلفی به انجام این روش می پردازند که امکان یافتن بهترین و مجرب ترین پزشک را برای بیماران کمی دشوار می کند.

جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک در اصل نام دستگاهی است که با استفاده از آن این نوع جراحی انجام می شود. با استفاده از این دستگاه می توان چربی های موضعی زیر پوست را تخلیه کرد. بنابراین برای افرادی که به دنبال از بین بردن چربی های اضافی در بدن خود می باشند، استفاده از این روش توصیه می شود. بنابراین توصیه می کنیم مقاله دکتر عین آبادی بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز را تا انتها مطالعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید.

ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

برای این که بهترین و موثرترین نتیجه را به دست آورد، باید به بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز مراجعه نمود. برای تشخیص بهترین دکتر باید به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد، توجه و دقت داشت. از جمله این خصوصیات و ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– صبور بودن از جمله ویژگی یک دکتر خوب است. از این رو، دکتر می تواند با حوصله تمام اطلاعات و نکات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد.

– بررسی شرایط بیمار و توجه به آن از دیگر ویژگی ها و خصوصیاتی است که بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز دارد. بر این اساس پزشک می تواند روش مناسب را برای انجام جراحی در اخیتار بیمار بگذارد.

– در اولویت بودن سلامت بیمار بسیار مهم است و بهترین دکتر لیپوماتیک صرفا به منافع خود فکر نمی کرد و سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد.

علاوه بر اینها، می توان به مواردی همچون داشتن دانش و تجربه کافی در این مورد، برخورداری از رزومه و سابقه موفق، داشتن کلنیکی مجهز به امکانات روز دنیا و غیره اشاره کرد. همه اینها، در نتیجه جراحی تاثیر مستقیم دارد و می تواند عامل موفقیت شود.

نتیجه عمل لیپوماتیک

بعد از این که لیپوماتیک انجام شد، بلافاصله نتیجه خود را نشان می دهد. با این وجود باید توجه و دقت داشت که بیهوشی به مدت چند ساعت و وجود لوله کانولا در بدن که برای خارج کردن چربی ها استفاده شده است، سبب ورم بدن می شود و گاهی کبودی های را به وجود می آورد. از این رو، برای اینکه بدن به حالت طبیعی خود باز گردد باید به آن زمان داد تا بدن به فرم طبیعی خود باز گردد. این مدت معمولا بین سه تا شش ماه می تواند زمان ببرد. بنابراین نتیجه عمل لیپوماتیک زمانی به صورت دقیق و درست قابل مشاهده است که تورم و التهابات بعد از جراحی خوابیده باشد و از بین رفته باشد. معمولا تا یک هفته بعد از عمل تا حد زیاد ورم می خوابد. با این حال، به بیمار توصیه می شود بعد از عمل فعالیت ها و تمرین های سبک ورزشی را شروع کند و به این ترتیب جریان گردش خود را افزایش دهد تا از ایجاد لخته خونی در پاها و غیره جلوگیری گردد.

بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

امروزه پزشکان زیادی این نوع جراحی را انجام می دهد و می تواند گفت که اکثریت هم ادعای بهترین بودن را دارند. در حالی که بهتر است، برای یافتن بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز بسیار دقیق بود و وسواس به خرج داد. بنابراین در درجه اول باید تحقیق کرد تا از تخصص و مهارت پزشک مطمئن شد. یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز، دکتر عین آبادی هستند که دارای چند سال سابقه جراحی موفق در زمینه لاغری و لیپوماتیک می باشند. بیماران همگی بیشتر رضایت را داشته اند و با توجه به سابقه و رزومه کاری می توان گفت که از جمله متخصص ترین و بهترین پزشکان در شیراز می باشند. از این رو، با مراجعه به پیج اینستای جناب آقای دکتر می توان نمونه کارها را مشاهده کرد و در مورد تحقیق نمود.