بهتریندکترتزریقژللبدرشیراز

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز ؛ در مقاله قبلی در مورد کلینیک تزریق چربی در شیراز توضیح داده شد. موضوع امروز ما در مورد بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز می باشد. هرچه سن بالاتر می رود به مرور زمان لب ها باریک‌ تر می شوند و حجم زیبای خود را از دست می دهند و تغییرات دیگری هم چون افتادگی، چین وچروک لب به وجود می آید، چنانچه لب یک فرد جوان و مسن را با یکدیگر مقایسه نمایید متوجه این تغییرات خواهید شد اصولا این  افراد که احساس خوبی نسبت به فرم لب های شان ندارند به پروتز لب که یکی از اعمال جراحی زیبایی محسوب می شود روی می آورند.

 کلاژن در جوان سازی و همین طوردر گوشتی بودن و انعطاف پذیری چهره ولب نقش موثری دارد، کلاژن از بدو تولد به مقدار زیادی در بدن وجود دارد ودرجلوگیری از چین و چروک پوست موثرمی باشد، با کاهش کلاژن و از بین رفتن حجم و فرم لب ها اکثر مردم به بازگشتن لب های شان به فرم اولیه می اندیشند، امروزه با پیشرفت علم پزشکی در تمامی رشته ها تزریق ژل وچربی ، خوش فرم نمودن و حجیم شدن‌ لب ها امکان پذیر شده است.

تزریق چربی

تزریق چربی یا لیپو ترانسفر استخراج چربی از بدن خود فرد می باشد، یکی از مزیت های لیپو ترانسفر توانایی فرد برای اهداف مورد نظرمی باشد. تزریق چربی سال های زیادی است که توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل پیشرفت فراوان در این زمینه به یکی ازگزینه های جوان سازی پوست تبدیل شده است چرا که چربی برداشته شده چربی طبیعی بدن می باشد و از ایمنی بالایی برخوردار است، به این دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین مردم در سال های اخیر برخوردار شده است،  تزریق چربی انعطاف پذیری خوبی دارد و متخصصان کلینیک تزریق چربی در شیراز با مهارت تمام این کار را انجام‌ می دهند.

 تزریق چربی و پر کردن چربی از دست رفته لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز انجام می شود، هم چنین بیمار می تواند با برجسته نمودن لب ها و خوش فرم نمودن آن ها با حداقل حجم تزریق در کلینک تزریق چربی در شیراز و اطلاع از قیمت مناسب تزریق چربی در شیراز این عمل را انجام دهد.

قیمت تزریق ژل لب در شیراز

امروزه پر کننده های متنوعی برای برجسته نمودن لب ها وجود دارد، ژل های هیالورونیک اسید از بهترین نوع ژل ها هستند، این ژل ماده ای است طبیعی که در همه موجودات وجود دارد، این مایع نیزدر اطراف چشم، غضروف، مایع مفصلی و بافت هم بند وجود دارد، در بافت پوست،اسید هیالورونیک ماده ای است ژله ای که فضای بین کلاژن و فیبر های  آلاستین را پر می کند، نتیجه تزریق ژل ظرف مدت دوتا سه روز آشکار خواهد شد، مدت زمان تداوم ژل هیا لورونیک به نوع ژل مصرف شده بستگی دارد این ژل ها حدودا یک سال دوام دارند.

با توجه به این که لب ها کاملا متحرک هستند واز خون رسانی بالایی برخوردار می باشند می بایست حجم و پایداری ژلی که تزریق می شود بسیار دقیق انتخاب شود، ژل هایی که برای حجیم نمودن لب ها به کار می روند حداکثر سازگاری بیولوژیکی با بدن را دارند.

بیمار و پزشک

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز ظاهر لب ها را با دقت تمام بررسی می کند و پس از معاینه نیز به مشاوره بالینی بیمار می پردازد، بیمار نیز بایستی پزشک خود را از وجود هر گونه بیماری، آلرژی وحساسیت به لیدوکایین  آگاه نماید‌.

با توجه به این که ژل ها و پر کننده های مختلفی برای حجیم نمودن لب ها وجود دارند پزشک متخصص می بایست نیاز بیمار و حجم لب برای تزریق ژل لب را مورد توجه قرار دهد.

مزایای تزریق ژل لب

وقتی مقدار تزریق ژل لب کنترل شود می توان حجم مورد نظر برای زیبایی لب را کنترل نمود.

  دوره درمان نیزتدریجی صورت می گیرد.

اکثر توده ها و برآمدگی هایی که در تزریق ژل به وجود می آید با حرکت لب ها حل شده و برطرف می شود.

تزریق ژل نسبت به پرکننده های پوست از تورم و کبودی کمتری برخوردار می باشد.

قیمت تزریق ژل لب در شیراز بسته به نوع ژل، مقدار تزریق و دستمزد پزشک متغیر می باشد، عمل تزریق چربی لب در شیراز در کمتر از یک ساعت و زیر نظر بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز انجام می شود،  شما با اطمینان به کلینیک تزریق چربی در شیراز مراجعه نمایید و نگران قیمت تزریق ژل لب در شیراز نباشید. چنانچه تمایل به تزریق ژل و چربی لب درشیراز داشته باشید می توانید به کلینیک تزریق چربی در شیراز مراجعه نمایید، برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز به سایت www.dreinabadi.com مراجعه نمایید.