بهترینجراحشکمدرشیراز

بهترین جراح شکم در شیراز

بهترین جراح شکم در شیراز ؛  در مقاله قبلی راجعه به بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز بحث شد. در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین جراح شکم در شیراز صحبت کنیم. شاید برای شما هم مثل من جای تعجب داشته باشد اگر بدانید که پیشرفت علم وتکنولوژی، و ورود به دنیای اینترنت و فضای مجازی یکی از عوامل بروز چاقی است. اما چرا؟ زیرا برای انجام کارهای روزانه دیگر نیازی به دوندگی  نیست، حتی امروزه اکثر مشاغل  با کامپیوتر و اینترنت سرو کار دارند و افراد ساعت های طولانی را پشت کامپیوتر های خود می گذرانند، که با این اوصاف بوجود آمدن چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع امری طبیعی می باشد.‌

اضافه وزن اغلب با افزایش حجم ناحیه شکم و پهلوها همراه است. افزایش چربی های شکم و پهلو نه تنها از لحاظ جسمی بلکه از لحاظ روحی و روانی هم تاثیراتی منفی در فرد ایجاد می کند. و از همین جا است که جستجو برای روشی تضمینی و بدون دردسر جهت درمان چاقی آغاز می شود.

جراحی شکم با لیزر در شیراز

جراحی شکم برای افرادی که تمامی راه های کاهش وزن را امتحان کرده اند و نتیجه ای نگرفتند مناسب می باشد. جراحی شکم با لیزر در شیراز یکی از مدرن ترین و جدید ترین روش های جراحی شکم و درمان چاقی موضعی است، و تنها روشی است که باعث سفت شدن پوست می گردد و در عین حال از افتادگی بیشتر پوست جلوگیری می کند ، این روش نسبت به روش های دیگر جراحی شکم عوارض کمتر و برتری بیشتری دارد.

بهترین جراح شکم در شیراز

 برای  از بین بردن چربی های موضعی تجمع یافته در بدن می توانید به بهترین جراح شکم در شیراز مراجعه کنید، چرا که انجام جراحی شکم می بایست زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام شود.

این روش جراحی برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی وسیع ندارند، اما می خواهند چاقی شکم شان را برطرف کنند. متخصص جراحی شکم در شیراز برای از بین بردن چاقی شکم و پهلوها، ران ها، بازوها و پشت از این روش استفاده می کند.

جراحی شکم‌ مناسب چه افرادی است؟

این نوع جراحی در زنانی که بارداری های متعدد داشته اند بسیار مناسب می باشد، دراین نوع جراحی پوست اضافه برداشته می شود و عضلات شکم سفت می شود. افرادی که نسبت به رژیم غذایی و ورزش مقاوم می باشند در صورتی که از وزن نرمال و سلامت کامل بدن برخوردار باشند می توانند این عمل را انجام دهند. در جراحی شکم، بیمار می بایست انتطار و توقع بجایی از عمل جراحی شکم با لیزر در شیراز داشته باشد.

کارهای قبل از عمل

انجام آزمایش خون قبل از انجام عمل جراحی، ضروری است.

در صورت استفاده از دارو های خاص، پزشک را درجریان بگذارید.

در صورت داشتن بیماری خاص، متخصص جراحی شکم در شیراز را مطلع کنید.

استفاده از داروهای ضد بارداری، آسپرین ودارو های هورمونی از دوهفته قبل از لنجام عمل جراحی ممنوع می باشد.

چگونگی جراحی شکم

در این روش اشعه لیزر از داخل فیبر نوری به داخل بافت چربی و به منظور ذوب شدن چربی ها تابیده می شود. سپس بافت چربی به صورت مایع در می آید و به راحتی توسط بدن‌ جذب شده و خارج می شود، در صورتی که حجم چربی های موجود زیاد باشد برای خروج چربی می بایست از دستگاه مکش استفاده کرد. انجام این عمل ۱ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

مراحل انجام لیزر

این عمل تحت نظر بهترین جراح شکم در شیراز ، درشرایط کاملاً استریل انجام می شود و پزشک محل مورد نظر را کاملا بی حس می کند. سپس سوراخ های ۱ الی ۲ میلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبر نوری به چربی ها تابیده می شود. که در نهایت منجر به تخریب و از بین رفتن سلول های چربی می شود، این عمل به صورت سرپایی انجام می شود.

دوره پس از عمل

یک‌ الی دو ساعت پس از عمل، بیمار مرخص می شود.

پوشیدن گن برای بیمار، بسته به نوع عمل ضرورت دارد.

بعد از، از بین رفتن اثر داروهای بیهوشی احتمال بروز درد و کوفتگی تا دو روز اول وجود دارد.

درهمان ساعات اولیه، فرد نتیجه عمل را مشاهده می کند.

بیمار برای جلوگیری از کاهش فشار خون، بایستی از توالت فرنگی استفاده  کند.

پس از جراحی شکم با لیزر در شیراز ، از خم شدن و کج شدن به مدت یک ماه خودداری کنید، چرا که شکم هر شکل و فرمی که به آن بدهید، به خود می گیرد.

هزینه جراحی پلاستیک شکم در شیراز

هزینه جراحی شکم در شیراز  به نوع ، مدت زمان و وسعت عمل بستگی دارد، در هرصورت بایستی یک پزشک متخصص و با تجربه را برای انجام عمل انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای آگاهی از جراحی شکم با لیزر در شیراز ، هزینه جراحی پلاستیک شکم در شیراز و انتخاب پزشک متخصص جراح شکم‌ در شیراز به سایت دکتر عین آبادی (www.dreinabadi.com) مراجعه فرمایید.