هزینهجراحیپروتزباسن

هزینه جراحی پروتز باسن ؛ امروزه زیبایی به عنوان یکی از موضوعات مهم درزندگی روزمره است. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی، عمل های جراحی زیبایی در کیلینیک های زیبایی توسط پزشکان مجرب، به نحو مطلوبی انجام می گیرد.عمل زیبایی باسن از جمله عمل هایی است که در حال حاضر مراجعه کنندگان بسیاری دارد. پروتز باسن یکی از روش های زیبا سازی اندام است. افراد با مشاهده عکس باسن های پروتز شده مدل ها و اشخاص مشهور، به دلایل متفاوتی از جمله خوش فرم شدن، بزرگ و برجسته کردن، بدون در نظر گرفتن هزینه جراحی پروتز باسن به انجام این عمل جراحی ترغیب می شوند.

مناسب ترین گزینه های پروتز باسن

–       افرادی که باسن آن ها نسبت به قسمت های دیگر بدنشان کوچکتر است .

–       باسن های صاف و مربعی شکل

–       باسن های شل و افتاده (در اثر چاقی و لاغری)

توصیه های قبل از عمل

قبل از انجام این عمل جراحی، پزشک، سابقه پزشکی فرد را بررسی کرده و معاینات لازم را انجام میدهد.

شش هفته قبل از انجام عمل جراحی، از مصرف سیگار خودداری شود.

آسپرین، دارو های ضد التهاب و داروهایی که خونریزی را افزایش می دهند باید کنار گذاشته شوند.

پروتز چیست؟ پروتز باسن چگونه است؟

پروتز ماده ای سیلیکونی است که برای فرم دهی، زیبا سازی و برجسته ساختن قسمتی از بدن مورد استفاده می گیرد. پروتز جایگزین مناسبی برای بیماران سرطانی ایی است که عضوی مانند سینه خود را از دست می دهند هم چنین افرادی که در تصادفات عضوی از بدن خود را از دست می دهند. به هر حال، بدون در نظر گرفتن این گزینه ها، به طور کلی، پروتز در عمل های جراحی زیبایی کاربرد بسیاری دارد. مشاهده عکس باسن های پروتز شده، استفاده از پروتز را، در جریان عمل زیبایی باسن به خوبی نمایان می سازد.

عمل پروتز باسن از جمله عمل های زیبایی است که به دلیل  استفاده از پروتز سیلیکونی کمترین عوارض را به دنبال دارد. به دلیل اینکه پروتزهای سیلیکونی با پوست و اندام های بدن سازگار بوده و بسیار محکم می باشند، در نتیجه می توانند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند. پروتزهای مورد استفاده برای زیبایی باسن، در اندازه وشکل های متفاوتی وجود دارند. پروتز باسن برای افرادی که باسن صاف و بد شکل داشته یا بافت چربی محدودی دارند بهترین نوع جراحی است. پروتزها باید به گونه ای قرار گیرند که به اعصاب و نواحی استخوان باسن صدمه ایی وارد نکنند. برای انجام عمل جراحی، بعد از بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی، پروتز نرم و حجم دار از طریق یک برش به طول پنج تا هشت سانتی متردرخط وسط، قسمت چین های طبیعی باسن یا محل جایگزین وارد شده و زیر باسن و بالای استخوان لگن قرار داده می شود، در پایان محل برش ها بخیه زده می شوند. به طور کلی، انتخاب پروتز مناسب، محل قرار گرفتن پروتز و برش جراحی، توسط پزشک تشخیص داده می شود. عمل پروتز باسن  با توجه به نوع و حجم باسن در صورتی که  با لیپوساکشن همراه باشد، حدود یک تا دو ساعت به طول می انجامد.

مراقبت بعد از جراحی پروتز باسن

–       بیمار حداقل به مدت دو هفته بعد از عمل، در حالت دراز کشیده روی شکم بخوابد.

–       هنگام استراحت به محل عمل فشار وارد نشود.

–       حداقل به مدت دو تا چهار هفته بعد از عمل به پشت و پهلو ها نخوابد.

–       بعد از عمل به مدت دو هفته از نشستن طولانی مدت پرهیز کند.

–       در طول مدت حداقل دو هفته مصرف نمک  برای کاهش تورم و احتمال تجمع مایع کاهش داده شود.

–       برای جلوگیری از ابتلا به یبوست، به مقدار فراوان از مایعات، میوه و سبزیجات استفاده شده و در صورت نیاز ملین مصرف شود.

–       به مدت دو تا چهار هفته رانندگی نکند.

–       بعد از عمل، به مدت حد اقل یک ماه  مصرف سیگار و الکل کنار گذاشته شود.

–       به مدت شش هفته از برداشتن اجسام و فعالیت های سنگین بپرهیزد.

–       به طور معمول حدود دو هفته بعد از عمل، با توجه به نظر پزشک، بخیه ها کشیده می شوند.

–       بنا به نظر پزشک گاهی نیاز است فرد از لباس خاص و یا تنگ استفاده کند.

هزینه های جراحی پروتز باسن

هزینه جراحی پروتز باسن، به انتخاب و نوع پروتز استفاده شده، ارائه خدمات و نوع دستگاه ها و تجیهزات موجود در کلینیک و دستمزد پزشک جراح بستگی دارد.

برای انجام عمل پروتز باسن و دیدن عکس باسن های پروتز شده، نرخ هزینه جراحی پروتز باسن در این کلینیک و آگاهی از سایر شرایط مربوط به این عمل، به سایت دکترعین آبادی به نشانی www.dreinabadi.com مراجعه کرده و با این مرکز در تماس باشید.