انواعجراحیزیباییشکم

معرفی انواع جراحی زیبایی شکم، جستجوی بهترین راه برای لاغری شکم؛ آیا جراحی زیبایی شکم عوارض دارد؟ انواع مختلف جراحی زیبایی شکم و کاربردهای آن‌ها؛ آیا همه افراد برای این نوع جراحی مناسبند؟ این تنها چند سوال از موارد متداولی هستند که درباره جراحی‌های زیبایی شکم مطرح می‌شوند. با ما همراه شوید تا با انواع جراحی زیبایی شکم و بهترین روش‌های آن آشنا شوید…

جراحی لیپوماتیک
یکی از روش‌های متداول برای کاهش وزن در ناحیه شکم جراحی لیپوماتیک است. در این روش، دکتر وحید عین آبادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، از دستگاه پال استفاده می‌کند که به کمک آن، چربی‌های شکم از بدن دفع می‌شوند. این دستگاه با یک میله ظریف مجهز شده است که به صورت چرخشی در بدن حرکت کرده و چربی‌های موجود در عضلات را شکسته و از بین می‌برد. قسمتی از چربی (تا یک سانتیمتر) در عضلات باقی می‌ماند تا از چروک‌های پوست بعد از جراحی جلوگیری شود. این دستگاه به گونه‌ای عمل می‌کند که زمانی که به چربی می‌رسد، حرکت می‌کند و زمانی که به بافت غیر چربی می‌رسد، متوقف می‌شود؛ بنابراین امکان آسیب به بافت‌ها و عصب‌های اطراف چربی وجود ندارد.

جراحی لیپوساکشن
در این روش، مایع خاصی به ناحیه شکم تزریق می‌شود و سپس با استفاده از دستگاه لیپوساکشن، چربی‌ها از بدن خارج می‌شوند. یکی از نگرانی‌های افراد پس از این جراحی، آمبولی است که در مواردی که بیش از 5 لیتر چربی از بدن خارج شود، ایجاد می‌شود. اما در حجم‌های کمتر (1 تا 2 لیتر)، احتمال آمبولی کمتر است. در این روش، ممکن است به بافت‌های اطراف چربی آسیب برسد.

جراحی ابدومینوپلاستی
جراحی ابدومینوپلاستی یا تامی تاک بهترین روش برای کاهش وزن در ناحیه شکم است. در این جراحی، علاوه بر برداشتن چربی‌های شکم، پوست‌های که به دلیل خروج چربی‌ها شل شده‌اند، کشیده و لیفت می‌شوند. بنابراین، بعد از جراحی، نتیجه‌ای صاف و کشیده در ناحیه شکم خواهید داشت.

بهترین جراحی برای زیبایی شکم
مناطقی در بدن وجود دارند که چربی‌های آن جزئی از رژیم غذایی و ورزش‌ها مقاوم هستند و تنها با جراحی از بدن دفع می‌شوند. این جراحی‌ها برای کاهش وزن و حذف چربی‌های شکم انجام می‌شوند؛ این شامل لیپوماتیک، لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم می‌شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.