هزینهجراحیبینیدرشیراز

هزینه جراحی بینی در شیراز 

 

فهرست مطالب


هزینه جراحی بینی در شیراز

جراحی بینی گوشتی

 بینی استخوانی

 

هزینه جراحی بینی در شیراز ؛ امروزه جراحی های زیبایی ازجمله جراحی بینی بیشتر از گذشته رواج یافته است، اما این که عمل جراحی بینی از چه زمانی آغاز گشته و ادامه یافته است نیز از مباحث جالب و مورد توجه  برای بسیاری از افراد، چه متقاضیان عمل بینی و چه افرادی که نیازی به عمل بینی ندارند می باشد. بنا به آن چه که از قدیم درباره جراحی بینی بیان شده است، در گذشته در کشورهند برای مجازات متهمان سر بینی آن ها را می بریدند و از پوست پیشانی آن ها  برای ترمیم بینی استفاده می نموده اند. در قرن شانزدهم میلادی یک جراح ایتالیایی با اتصال پوست بازو به بینی روشی را ایجاد کرد که در آن خون رسانی بینی از طریق اتصال بازو به بینی ایجاد شده و پس از آن بازو از بینی جدا می گشت. این روش ابتدایی، مبنای روش های نوین جراحی بینی می باشد. اولین جراحی پلاستیک مدرن در انگلستان بر روی یک افسر جنگلبان بود که در جنگ جهانی در اثر شلیک گلوله بینی خود را از دست داده بود، بینی این بیمار پس از چند ماه بهبود و ترمیم یافت. در ایران در حدود چهل سال پیش  اولین عمل جراحی بینی توسط پزشکی به نام محمد اصانلو، انجام گرفت. در حال حاضر، عمل جراحی بینی از رایج ترین عمل های زیبایی است که در سراسر کشور انجام می گیرد علیرغم هزینه جراحی بینی در شیراز، عمل بینی گوشتی در شیراز هم چنین عمل بینی استخوانی در شیراز در کیلینیک ها و بیمارستان ها توسط دکتر عمل بینی در شیراز انجام می گیرد.

 

جراحی بینی گوشتی                                                                     

بیشترین درصد افراد مراجعه کننده جهت انجام عمل جراحی زیبایی بینی خانم ها می باشند. انواع عمل جراحی بینی مانند عمل بینی گوشتی در شیراز توسط دکتر عمل بینی در شیراز نیز انجام می شود. هزینه جراحی بینی در شیراز با توجه به نوع بینی، هزینه عمل ، جراح، بستری، وسایل مورد استفاده متفاوت می باشد. بینی های گوشتی دارای پوست ضخیم، غضروف پهن و نازک، غضروف های بزرگ کناری وغضروف های ارتجاعی می باشند. در جراحی بینی گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست، قسمتی از بافت پوست جدا و به قسمت دیگر اضافه می شود، اما هنگامی که در اثر مواردی مانند شکستگی، تیغه غضروفی بینی حالت استخوانی شده است، از غضروف گوش برای ترمیم بینی استفاده می شود. به طور کلی به دلیل این که این نوع بینی ها با تقویت غضروف حالت داده می شوند، افتادگی و بازگشت به حالت قبلی نسبت به جراحی هایی که در گذشته انجام می شد بسیار کم تراتفاق می افتد. در برخی از عمل های جراحی بینی، با استفاده از روش بخیه دائمی، غضروف جانبی پایین بینی جمع شده و غضروف ها به هم نزدیک تر می شوند. روش دیگر جراحی زیبایی بینی گوشتی، ترمیم بخش سفالیک بینی است، بخش سفالیک بینی بخشی است که وقتی مستقیم به بینی نگاه می کنید لبه یا کناره  بالای غضروف، روبروی دیوار سوراخ بینی است. در صورتی که اسکلت غضروف بینی ضعیف باشد و امکان تقویت شدن آن در جراحی هم ممکن نباشد، نتیجه جراحی مانند جراحی بینی استخوانی بسیار قوی نمی باشد. بینی های گوشتی پس از جراحی،  دچار تغییر بسیاری نشده و نسبت به بینی های استخوانی دچار ورم بیشتری می شوند، ورم، حدود دو ماه بعد از عمل بهبود یافته و پس از دو تا سه سال کاملاَ از بین می رود.

بینی استخوانی

بینی استخوانی دارای پوست نازک، غضروف محکم و قوز استخوانی می باشد و پس از عمل جراحی نتایج قابل قبول و مطلوب تری نسبت به بینی گوشتی دارد. با انجام عمل بینی استخوانی در شیراز، قوز و برآمدگی بینی، شکستگی بینی، انحراف استخوان بینی، پلیپ و یا گرفتگی بینی را می توان برطرف نمود.

نتایج عمل جراحی بینی برای همه یکسان نیست، پس بهتر است بیمار قبل از انجام عمل جراحی ، پزشک متخصص خود را با دقت انتخاب کرده و در ارتباط با فاکتورهای مد نظر خود، نوع جراحی، نتایج احتمالی جراحی و انتظارات خود با پزشک مشاوره نماید. دکترعین آبادی از پزشکان خبره در زمینه جراحی های زیبایی و دکتر عمل بینی در شیراز می باشد، برای دریافت اطلاعات در خصوص هزینه جراحی بینی در شیراز، نتایج عمل بینی گوشتی در شیراز و انتظارات پس از جراحی عمل بینی استخوانی در شیراز به سایت www.dreinababdi.com مراجعه و از خدمات مشاوره ایی این کیلینیک بهره مند شوید.