لیپوساکشنشکمدرشیراز

 

اگر چه امروزه لیپوساکشن به یکی از محبوب ترین و رایج ترین عمل های جراحی تبدیل شده است، ولی با این حال، بسیاری از مردم هنوز فکر می کنند که این نوع جراحی خطرناک است. اما با این حال، باید گفت که این باور اشتباهی است و این نوع جراحی تقریبا بی خطر محسوب می شود. به همین دلیل است که امروزه انجام عمل جراحی لیپوساکشن شکم در سراسر دنیا مورد توجه قرار دارد.

چیستی لیپوساکشن شکم

یکی از روش های جراحی که با استفاده از آن می توان چربی های انباشته شده و اضافی را از بدن برداشت و به بدن و اندام شکل و فرم زیباتری داد، لیپوساکشن است. شکم از جمله قسمت های از بدن است که چربی زیادی را ذخیره می کند و سبب ایجاد چاقی می شود. از این رو، بسیاری از افراد حتی با انجام ورزش های زیاد و یا داشتن رژیم های لاغری باز نمی توانند چربی انباشته شده در شکم را به صورت مناسب از بین ببرند. از این رو، به استفاده از روش لیپوساکشن شکم روی می آورند. با استفاده از این روش، می توان چربی ها را از بین برد و اندام خوش فرم به دست آورد.

چه کسانی می توانند لیپوساکشن را انجام دهند؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که همه افرادی که دارای پوست انعطاف پذیر می باشند و پوست آنها از انعطاف مناسبی برخوردار است، می توانند مناسب ترین کاندیدا برای لیپوساکشن شکم باشند. فردی که می خواهد لیپوساکشن شکم را انجام دهد، باید از وزن متناسب برخوردار باشد و شاخص توده بدنی وی از ۴۰ کمتر باشد. به عبارت دیگر این فرد نباید دچار چاقی مفرط باشد. همچنین افرادی که می خواهند لیپوساکشن شکم را انجام دهند، باید از سلامت کاملا برخوردار باشند و دچار هیچ گونه بیماری مزمن مانند دیابت و یا بیماری های قلبی و عروقی نداشته باشند. همچنین سیستم ایمنی بدن افراد باید قوی باشد و بیماری نداشته باشد. در نهایت باید گفت که افراد متقاضی لیپوساکشن باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته باشند.

مراقبت های قبل از لیپوساکشن

قبل از این که جراحی لیپوساکشن انجام شود، پزشک متخصص توصیه هایی را به بیمار می کند، که این توصیه ها باید به دقت رعایت شود و انجام گردد.

پیش از این که جراحی لیپوساکشن انجام شود، توصیه می گردد که بیمار همه آزمایش های که برای تایید سلامتی لازم است را انجام دهد. علاوه بر این، لازم است، بیمار از مصرف داروها و قرص های که رقیق کننده خون می باشند، مانند آسپرین حداقل به مدت دو هفته قبل از عمل اجتناب نماید.

همچنین استفاده از داروهای ضد بارداری تا دو هفته قبل از عمل باید پرهیز کرد. در کنار اینها، برای افرادی که به هر نحوی از دخانیات استفاده می کنند و یا مشروبات الکلی مصرف می کنند، توصیه می شود که مصرف خود را قطع کرده و حداقل یک هفته قبل از عمل هیچ گونه دخانیات و یا مواد الکلی مصرف نکنند. به این صورت می توانند دوران نقاهت خود را کاهش دهند.

هزینه های مربوط به لیپوساکشن شکم

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی که بیماران در این زمینه دارند، مربوط به هزینه ها می باشد. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هزینه های برای اکثر مردم از اولویت بیشتر برخوردار می باشد. از این رو، بسیاری از افراد به دنبال تعیین قیمت دقیق لیپوساکشن شکم در شیراز می باشد. در این مورد باید گفت که فرد متقاضی انجام لیپوساکشن برای اطلاع از هزینه ها باید به صورت حضوری به درمانگاه مراجعه نماید. پزشک بعد از این که با دقت میزان و مقدار چربی انباشته شدن در بدن را معاینه کرد می توانند متناسب با آن هزینه لیپوساکشن را تخمین بزند. علاوه بر این، عوامل و فاکتورهای زیادی در هزینه های لیپوساکشن موثر می باشند، که می توان از جمله آنها به مناطق تحت درمان، هزینه پزشک، امکانات و وسایل استفاده شده و غیره… اشاره کرد. با این حال، جناب آقای دکتر عین آبادی برای رعایت حال بیماران، سعی می کند، با هزینه مناسب اقدام به جراحی نماید. بنابراین بیماران محترم می توانند به صورت حضوری به کلینیک آقای دکتر مراجعه نمایند و یا این که با استفاده از راه ها و روش های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشند و مشاوره های لازم را به دست آورند و سوالات خود را از آقای دکتر بپرسند.