لیفتینگدرشیراز

فهرست مطالب

لیفتینگ در شیراز

لیفت چیست؟

انواع لیفت و شرایط انجام آن:

لیفتینگ و زندگی

لیفت شکم درشیراز

لیفت سینه

 

یفتینگ در شیراز

لیفتینگ در شیراز  – در این مقاله قصد داریم با شرح مختصری از عمل لیفت، لیفت شکم و سینه و مباحث مرتبط به آن ها، شما را با بهترین مرکز برای انجام عمل جراحی شکم در شیراز ، جراحی سینه در شیراز و جراحی بزرگ کردن سینه در شیراز آشنا کنیم.

لیفت چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف واضح و در عین حال کوتاه از لیفتینگ داشته باشیم، باید بگوییم که لیفتینگ به معنای کشیدن پوست، برداشتن چربی اضافی و سفت کردن عضلات زیرین پوست می باشد.

بنابراین، عمل لیفت یک عمل جراحی زیبایی محسوب می شود و در یک تعریف ساده از جراحی زیبایی می توان گفت: این عمل  باعث تغییر، زیبا سازی و رفع آسیب های ظاهری قسمتی از صورت و بدن می شود.

انواع لیفت و شرایط انجام آن:

لیفت شامل موارد بسیار زیادی است، تعداد معدودی از این اعمال جراحی که می توان به آن ها اشاره کرد؛ لیفت صورت و گردن، پیشانی و ابرو، پروتز سینه و تزریق چربی سینه هستند.

لیفتینگ همان کشیدن پوست است که در هر قسمتی از بدن می تواند انجام شود، این کار برای افردای که فقط دارای چین و چروک زیاد هستند مناسب نیست، چرا که این طور افراد بهتر است به جای لیفت از ژل و یا بوتاکس، بسته به چین و چروک پوستشان استفاده نمایند.

اما اگر بخواهیم از شرایط لازم برای انجام عمل لیفتینگ یاد کنیم، به طور کلی می توانیم بگوییم: افرادی برای انجام عمل لیفتینگ مناسب هستند که چین و چروک زیاد، پوست شل و افتاده ای دارند.

لیفتینگ و زندگی

عمل لیفتینگ شکم یکی از جراحی های رایج میان مردم، خصوصا بانوان است.

 در دنیای امروز یکی از فاکتورهای مهم زندگی ایده آل، روحیه ی شاد افراد وهمین طور اعتماد به نفس و داشتن اندام متناسب می باشد. در این میان افراد زیادی هستند که با بعضی از نقص ها و مشکلات ظاهری خود دچار کمبود شدید اعتماد بنفس شده و در زندگی اجتماعی شان دچار مشکل می شوند. مثلاً افرادی که دچار افتادگی پلک، شل شدگی پوست صورت و بدن می شوند. بعنوان مثال افرادی که شکم بزرگ و شلی دارند، همیشه در انتخاب لباس مناسب دچار مشکل بوده و از کمبود اعتماد بنفس رنج می برند.

لیفت شکم درشیراز

از علل شل شدن ماهیچه های شکم، اضافه وزن و بارداری های متعدد است که باعث افزایش محیط دور شکم میگردد. این تغییرات که با دشوارترین تمرینات هم قابل بازگشت نیستند، به راحتی با جراحی شکم قابل برگشت و بهبود خواهند بود. برای مثال شما به عنوان یک شهروند شیرازی می توانید با جراحی شکم در شیراز به راحتی فرم شکم خودتان را بهبود دهید.

قبل ازعمل جراحی شکم در شیراز می بایست نکاتی را مد نظر قرار بدهید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • دوهفته قبل و بعد از عمل سیگار نکشید.
  • آسپرین و داروهای مشابه آن را حداقل ده روز مصرف نکنید.
  • مصرف هر نوع ویتامین را به پزشک خود اطلاع دهید.

روند عمل جراحی شکم در شیراز بسته به شرایط بیماران مختلف متفاوت خواهد بود، به عبارتی با توجه به مشکل هر فرد، فرایند درمانی خاصی در عمل جراحی شکم او صورت می گیرد، مثلا میزان پوست اضافه، مقدار چربی دور شکم، شل و سفت بودن عضلات شکم، پوست سفت بدون ترک یا پوست نازک با ترک فراوان.

روش های درمانی که در عمل جراحی شکم وجود دارد عمل جراحی پلاستیک شکم و لیپوساکشن است، این دو روش برای افرادی که چاقی موضعی در بالا و پایین شکم و پهلوها دارند با هم ترکیب می شوند.

لیفت سینه

جراحی سینه یکی از رایج ترین و پسندیده ترین جراحی ها در بین بانوان است که با هدف بزرگ و کوچک کردن سینه ها انجام می گیرد، در این نوع عمل بیمار می تواند براساس سلیقه ی خود اندازه های مختلفی برای سینه در نظر بگیرد.

جراحی سینه درشیراز یک نوع جراحی زیبایی برای افزایش اندازه و شکل این عضو بدن است، هدف از جراحی بزرگ کردن سینه در شیراز، افزایش حجم بافت سینه، ایجاد تقارن و زیبایی و بهبود ناهنجاری های سینه است.

جراحی و بزرگ کردن شکم در شیرازسایز سینه و حجم سینه را به طور قابل ملاحظه ایی افزایش می دهد، بزرگ بودن سینه برای بانوان مشکلاتی هم چون کمر دردو درد سینه را به وجود می آورد، معمولا  عمل جراحی سینه در شیراز که با هدف بزرگ کردن سینه ها انجام می گیرد رضایت  خاطر بیماران را فراهم کرده است.

قبل از انجام عمل جراحی سینه در شیراز بهتر است ااطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید تا با اطمینان خاطر این جراحی را انجام دهید.

امیداریم این مقاله به خوبی توانسته باشد شما را در رابطه با موضوعات انجام عمل جراحی شکم در شیراز ، جراحی سینه در شیراز و جراحی بزرگ کردن سینه در شیراز راهنمایی کرده و دید بازتری در مورد این عمل ها به شما بدهد.

در نهایت می توانید برای انجام عمل های فوق در شهر شیراز به مطب دکتر عین آبادی مراجعه کنید. اطلاعات تماس و آدرس مطب دکتر عین ابادی را در سایت ایشان به آدرس: www.dreinabadi.com ببینید.