لیفتینگبانخدرشیراز

لیفتینگ در شیراز (لیفتینگ با نخ در شیراز)، جهت آشنایی متقاضیان عمل لیفتینگ و مخصوصا لیفتینگ با نخ، مقاله پیش رو را گردآوری کرده ایم تا بیماران با آگاهی کامل نسبت به انجام این عمل اقدام و پزشک خود را انتخاب کنند. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

لیفتینگ چیست؟

با افزایش سن، پوست به تدریج دچار چین وچروک میشود و چهره شادابی وجذابیت گذشته خود را ازدست می دهد، درحقیقت دو پروتئین الاستین وکلاژن که به طور طبیعی در بدن تولید می شوند عامل نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست هستند. افزایش سن، فقر املاح و ویتامین ها، قرار گرفتن در معرض آفتاب و عوامل محیطی تولید الاستین و کلاژن زیر پوست را کاهش داده  و به مرور زمان موجب بروز چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست می شوند.

درحال حاضر لیفتینگ یکی از روش های مدرن و رایج برای مبارزه با مشکلات پوستی است که امکان انجام آن در هر سنی وجود دارد اما افراد با رنج سنی ۴۰ تا ۶۰ سال گزینه های مناسب تری برای این روش از جوان سازی پوست هستند.

 لیفتینگ یا کشش پوست ، از طریق کشیدن قسمت زیرین پوست و برداشتن بافت زائد چربی شما را پنج تا ده سال جوان تر میکند که برای انجام عمل لیفتینگ در شیراز( لیفتینگ با نخ در شیراز) و یا مشاوره در این خصوص، می توانید به مطب دکتر عین آبادی مراجعه کنید.

 

لیفتینگ با نخ  

  لیفتینگ با نخ، یکی از شیوه های لیفتینگ است که در شهرهای مختلف ایران توسط متخصصان توانمند این شاخه صورت میگیرد برای مثال لیفتینگ با نخ در شیراز توسط پزشکانی متخصص مختلفی همچون دکتر عین آبادی انجام میشود.

 لیفتینگ با نخ روشیست که طی یک عمل جراحی کوتاه مدت و با استفاده از بی حسی موضعی (گاهاً بیهوشی عمومی)، بدون نیاز به بستری شدن یا به عبارتی به طور سرپایی، در مدت زمان کوتاه تری در بیمارستان، کلینیک و یا مطب انجام می گیرد. در این روش بیمار می تواند بعد از حدود دو تا سه روز فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد، همچنین بعد از گذشت حدود  دو هفته، بافت های پوست بهبود می یابند.

انواع نخ در لیفتینگ

در کشور ما اخیرا عمل لیفتینگ با نخ، به دلیل عدم تزریق و بهبودی سریع تر، نسبت به دیگر روشهای جوان سازی پوست، بیشتر مورد استقبال پزشکان و بیماران قرار گرفته است و  در بسیاری از شهر های بزرگ کشور جایگزین روش های جراحی لیفتینگ شده است، که انجام عمل لیفتینگ با نخ در شیراز توسط دکتر عین آبادی، استان فارس و شهر شیراز را هم در این راستا پیشرو کرده است.

 نخ هایی که در لیفتینگ استفاده میشوند، نوعی  از نخ های خاص مورد استفاده در عمل های جراحی می باشند. یکی از انواع این نخ ها، نخ پلی دی اکسان است که در قسمت های مورد نظر جایگذاری شده و بعد از حدود چهار تا شش ماه جذب پوست میشود. سپس در مدت حدود هشت ماه، سلول های سازنده الیاف الاستین وکلاژن، عروق پوست را تحریک کرده و مانند یک شبکه در زیر پوست بافت ها را به هم متصل میکند، در نتیجه موجب سفت شدن پوست شده و از افتادگی پوست در اثر نیروی جاذبه زمین جلوگیری می کند.

در نهایت به مرور زمان، نتیجه عمل لیفتینگ با نخ در چهره به طور واضحی قابل مشاهده خواهد بود که به طور معمول تا دو سال ماندگار است.

از دیگر نخ های مورد استفاده در  لیفتینگ نخ کاگ است که اثری از نخ بر روی پوست نمانده وسریعتر به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

نخ PDO، با ورود به بافت های بدن موجب رشد  سلول های فیبرو پلاست می شود.

پشزک با استفاده از نخ سیلوئت میتواند در سی دقیقه پوست را بالا بکشد. لیفتینگ  با نخ سیلوئت نتیجه طبیعی تری به همراه داشته و هیچ گونه اسکاری را بر روی پوست به جا نمیگذارد.

تعداد نخ ها و قیمت کاشت آنها متفاوت است . به عنوان نمونه برای لب وگونه حدود هشت تا ده عدد نخ کاگ و حدود چهل عدد نخ ساده مورد استفاده قرار میگیرد. برای انجام لیفتینگ در شیراز (لیفتینگ با نخ در شیرازمیتوانید پس از بررسی گزینه های جوان سازی پوست، با اطمینان این روش را انتخاب کنید.