عملابدومینوپلاستیدرشیراز

یکی از مهمترین و اصلی ترین نواحی از بدن که چربی در آن انباشته می شود، ناحیه شکم است. از این رو، بسیاری از افراد با شکم بزرگ مواجه هستند، که بر روی ظاهر و زیبایی افراد و همچنین اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی می گذارد. از این رو، امروزه بسیاری از افراد به دنبال از بین بردن چربی های انباشته شده در شکم خود می باشند. که برای این منظور، راه ها و روش های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای این منظور، در دوره کنونی استفاده از عمل ابدومینوپلاستی است.

انجام عمل ابدومینوپلاستی
اگر چاقی شکمی دارید و یا در ناحیه شکم چربی زیادی دارد، که با انجام ورزش های مختلف نتوانسته اید، آن را از بین ببرید، در این صورت توصیه می کنیم که عمل جراحی زیبایی شکم را که در اصطلاح پزشکی به آن ابدومینوپلاستی را انجام دهید. با استفاده از این عمل جراحی می تواند عضله های دیواره شکم را سفت کرد و پوست و چربی اضافی را از بین برد تا بتوان به شکم صاف و تخت صاحب شد.

بهترین دکتر عمل ابدومینوپلاستی در شیراز می تواند با استفاده از متدها و تکنیک های به روز دنیا، اقدام به صاف کردن شکم، برداشتن پوست اضافی، چربی های اضافی شکم و صاف کردن عضلات دیواره شکم نماید.

از این دکتر در جلسه اول که جلسه مشاوره است، ابتدا به بررسی کامل شکم می پردازد و اگر واجد شرایط تشخیص داده شدید، می تواند اقدام به انجام این عمل نماید.

بستگی به میزان چربی انباشته شده در شکم و افتادگی آن، عمل جراحی می تواند برای کوچک کردن شکم به صورت کامل و به جزئی انجام شود.

چه کسانی می توانند ابدومینوپلاستی را انجام دهند
افرادی که به هر دلیل می خواهند، اقدام به انجام عمل ابدومینوپلاستی نمایند، باید دارای شرایط و خصوصیاتی باشند، که توانند اقدام به انجام این عمل نمایند. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– داشتن سلامت عمومی مناسب و همچنین برخورداری از وزن ثابت

– داشتن انتظارات واقع بینانه از ابدومینوپلاستی و نتایج آن

– نارضایتی از شکل و وضعیت فعلی شکم خود

– بانوانی که چندین بار دارای بارداری بودند می توانند برای سفت کردن عضلات شکم و کاهش پوست های اضافی اقدام به ابدومینوپلاستی نمایند.

– افرادی که به هر دلیل چاق می باشند، می توانند برای لاغری و برداشتن چربی های اضافی شکم اقدام به انجام این عمل نمایند.

انواع عمل ابدومینوپلاستی
عمل جراحی ابدومینوپلاستی دارای انواع مختلفی است، که با توجه به شرایط بیمار و فرد متقاضی عمل انتخاب می شود. از جمله نوع های که عمل زیبایی شکم دارد، می توان به این موارد اشاره کرد:

– عمل ابدومینوپلاستی کامل

در این نوع از عمل جراحی پزشک متخصص برش های بلندی را بر روی شکم به نحوی که از یک استخوان مفصل ران تا استخوان دیگر ایجاد می کند و پوست، بافت و عضلاتی را شکل می دهد. در این نوع از عمل جراحی باید ناف جا به جا شود و برخی مواقع لازم است که لوله تخلیه تا چند روز زیر پوست باقی بماند.

– عمل ابدومینوپلاستی جزئی

نوع دیگر از این نوع عمل جراحی است که در آن به صورت محدود و جزئی عمل زیبایی بر روی شکم انجام می شود. این روش معمولا برای افرادی مناسب است که چربی اضافی زیر ناف دارند. در این نوع از عمل جراحی، پزشک معمولا ناف را جا به جا نمی کند و این نوع عمل برای کوچک کردن شکم و در حدود دو ساعت زمان انجام می شود.

اقدامات قبل از ابدومینوپلاستی
در صورتی که می خواهید اقدام به انجام جراحی ابدومینوپلاستی را انجام دهید، در این صورت، بهتر است، قبل از انجام به برخی نکات دقت و توجه داشت. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– در درجه اول توصیه می شود، از میزان وزن خود کم کنید.

– سیستم ایمنی بدن خود را بهبود و تقویت نماید.

– لازم است، حداقل سه هفته قبل از عمل جراحی و همچنین تا زمانی که زخم های جراحی بهبود پیدا نکرده اند، سیگار را ترک کنید.

– در استفاده از داروهایی مانند مسکن و آسپرین خودداری کنید.

– بهتر است، اطلاعاتی در مورد نحوه انجام این نوع جراحی به دست آورید. همچنین به توصیه ها و پیشنهادهای که پزشک متخصص در این باره دارد، دقت کرده و آن را به خوبی انجام دهید.