جراحیژنیکوماستیدرشیراز

بیماری ژنیکوماستی

جراحی ژنیکوماستی در شیراز ؛ اگر سری به دنیای پزشکی بزنیم و به پرونده های پزشکی و آمار و ارقام بیماری های مختلف سرک بکشیم، با بیماری هایی مواجه خواهیم شد که مخصوص قشر خاصی از مردم می باشد. به طور مثال می توان به بیماری هایی اشاره کرد که تنها در میان زنان و یا تنها در میان مردان شایع است. حال اگر وارد مقوله بیماری های شایع در میان مردان بشویم با بیماری مواجه خواهیم شد که بسیاری از مردان را گرفتار خود کرده و موجب رنجش خاطر آن ها شده است. بیماری ژنیکوماستی یا همان بزرگی سینه در مردان یکی از بیماری هایی است که علاوه بر عوارض جسمی، باعث خجالت زدگی مردان و در نهایت کاهش اعتماد به نفس آن ها و عواقب پس از آن می شود.

درمان بزرگی سینه آقایان در شیراز

اگر شما هم جزو بیماران مبتلا به ژنیکوماستی هستید و در شیراز زندگی می کنید، احتمالا بارها و بارها برای رهایی از چنگال این بیماری به دنبال پیدا کردن راه حلی برای درمان بزرگی سینه آقایان در شیراز گشته اید. این در حالیست که پیدا کردن بهترین راه حل و به دنبال آن پیدا کردن یک پزشک معتمد برای جراحی ژنیکوماستی در شیراز ، بدون داشتن اطلاعات مناسب و کافی کار دشواری است، حتی امکان دارد که نهایتاً از انتخاب خود رضایت کافی نداشته باشید. لذا بهتر است که قبل از انتخاب پزشک و روش درمانی مناسب، اطلاعاتی پیرامون ژنیکوماستی و روش های درمان بزرگی سینه آقایان در شیراز بدست بیاورید.

علائم بیماری ژنیکوماستی

از علائم بیماری ژنیکوماستی می توان به ورم و التهاب سینه اشاره کرد. در انواع مختلف این بیماری، سینه مردان در سنین نوجوانی و بلوغ و یا سنین میان سالی ظاهری مشابه سینه زنان پیدا کرده و بزرگ می شود. اما این بزرگ شدن بر اثر چاقی و یا چربی های اضافه در این قسمت نیست و تنها بافت اندامی این قسمت ها است که بزرگ شده و باعث خجالت زدگی بیماران می شود.

علل و انواع بیماری ژنیکوماستی چه چیز هایی هستند؟

بیماری ژنیکوماستی به علت افزایش هورمون های زنانه، کاهش هرمون های مردانه و یا عدم تعادل هورمون های زنانه و مردانه در بدن مردان بوجود می آید. بر خلاف تصوری که بسیاری از مردم دارند، هورمون استروژن تنها یک هورمون زنانه نیست و در بدن مردان هم تولید می شود، فقط مقدار آن کمتر از هورمون تستوسترون است، اما اگر در بدن یک مرد میزان تولید هورمون استروژن بیشتر از هورمون تستوسترون شود عوارضی را به دنبال خواهد داشت که یکی از آن ها بزرگ شدن سینه یا ژنیکوماستی می باشد، که شایع ترین آن مربوط به اختلالات هورمونی دوران بلوغ است که بدون استفاده از هیچ روش درمانی طی شش ماه الی دو سال درمان می شود.

اما نوع دیگری از این بیماری در سنین میان سالی و حد فاصل سنین پنجاه تا هشتاد سالگی گریبان مردان را می گیرد که می تواند با مصرف برخی از دارو ها و یا ابتلا به برخی از بیماری ها بوجود بیاید، وعموماً نیاز به استفاده از روش های درمانی دارد.

تشخیص بیماری ژنیکوماستی

برای تشخیص بیماری ژنیکوماستی و اطمینان از اینکه سینه مردان بر اثر بافت های چربی و چاقی بزرگ نشده اند با استفاده از سی تی اسکن، ام آر آی، نمونه برداری، فراصوت و اولتراسوند بیضه به تشخیص آن می پردازند. لذا برای درمان بزرگی سینه آقایان در شیراز و همچنین جراحی ژنیکوماستی در شیراز بایستی ابتدا توسط یک پزشک مجرب به تشخیص آن بپردازید و پس از تشخیص آن، با یکی از روش های درمانی مناسب آن را درمان کنید.

لازم به ذکر است که با وجود این که سرطان سینه اغلب در زنان شایع است اما ممکن است در مردان هم اتفاق بیوفتد و در این بین احتمال ابتلا به این سرطان در مردانِ مبتلا به ژنیکوماستی بیشتر است.

انواع روش های درمانی ژنیکوماستی چیست؟

از روش های درمانی ژنیکوماستی می توان به لیپوساکشن، برش بافت غده ای اضافه، ترکیبی از برش و لیپوساکشن و لیپولیز اشاره کرد.

دارو های تاموکسیفن و رالوکسیفن که برای درمان سرطان سینه معرفی شده اند هم در درمان بیماری ژنیکوماستی موثرند.

روش درمانی لیپوساکشن و برش اگر توسط پزشک جراح مجربی انجام شوند روش های درمانی خوبی خواهند بود که درمان قطعی را در پی خواهند داشت. که بیماران می توانند برای جراحی ژنیکوماستی در شیراز به دکتر عین آبادی مراجعه کنند.

با این اوصاف بیمارانی هم هستند که روش درمانی لیپولیز را ترجیح می دهند، که نسبت به لیپوساکشن قدیمی کمی تهاجمی تر است و به بستری شدن و عدم فعالیت طولانی مدت نیازی ندارد. اما برای استفاده از این روش درمانی باید به دنبال بهترین دکتر لیپولیز در شیراز و یا دیگر مناطق کشور گشت . بیماران می توانند برای درمان با استفاده از روش لیپولیز به دکتر عین آبادی که در زمره پزشکان با تجربه و همچنین در صدر لیست پزشکانی که می توانند عنوان بهترین دکتر لیپولیز در شیراز را به خود اختصاص دهند قرار دارد، مراجعه کنند.

در نهایت پس از کسب اطلاعات کافی و مناسب پیرامون بیماری ژنیکوماستی و روش های درمانی آن در پی پیدا کردن بهترین پزشکان برای انجام جراحی ژنیکوماستی در شیراز و دیگر شهر ها باشید و برای انجام درمان با استفاده از لیپولیز هم با اینکه درد، خونریزی و بستری را در پی نخواهد داشت اما در جستجوی بهترین دکتر لیپولیز در شیراز و یا دیگر شهرها همت به خرج داده و با تحقیق کافی به درمان بیماری خود بپردازید.