جراحیزیباییبازودرشیراز(براکیوپلاستیدرشیراز)

جراحی زیبایی بازو در شیراز ( براکیو پلاستی در شیراز )

جراحی زیبایی بازو در شیراز  ، از فاکتورهای مهم زیبایی، داشتن پوستی جوان و شاداب است، افزایش سن، رژیم های غیر اصولی و کاهش ناگهانی وزن، قرار گرفتن به مدت طولانی در برابر نور خورشید، عوامل ژنتیکی و تغذیه نامناسب از عوامل  افتادگی و شل شدگی پوست می باشد. یکی از قسمت های بدن که در اثر عوامل فوق درچار شل شدگی می شود بازو است، ورزش از عواملی است که می تواند قدرت عضلات را افزایش دهد اما زمانی که خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود جمع شدن پوست با ورزش هم امکان پذیر نیست.  از راه های مناسب درمان شل شدگی و چین چروک زیر بازو، عمل جراحی زیبایی بازو می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

عمل جراحی زیبایی بازو

عمل جراحی زیبایی بازو نوعی عمل جراحی برای برداشتن چربی ها و پوست اضافه بازو است، ممکن است به تشخیص پزشک، برای خروج چربی اضافی بازو، عمل لیپوساکشن قبل از کشیدن پوست انجام گیرد. عمل جراحی زیبایی بازو«براکیو پلاستی» تحت بی هوشی عمومی بوده و حدود دو ساعت به طول می انجامد. برش هایی که در عمل جراحی انجام می شود به میزان پوست اضافه و انتخاب بیمار بستگی دارد. در افرادی که افتادگی و شل شدگی پوست آن ها خفیف می باشد، جراح با ایجاد برش کوچکی به روش آندوسکپی در زیر بازو به بافت های عمقی بازو دست یافته و کشیدگی و فرم دهی بازو را انجام می دهد، بعد از آن که شکل دهی بازو انجام شد ، پوست اضافی بریده شده و بریدگی ها با بخیه کوچک بسته می شوند. اما افرادی که پوست بازوی آن ها شل تر بوده و افتادگی بیشتری دارد، جراح از زیر یا پشت بازو و از زیر بغل تا آرنج برش ها را ایجاد می کند و از طریق برش های طولانی به بافت های عمقی بازو دست یافته و بعد از کشیدن و  فرم دهی به بازو محل برش را بخیه می زند.

بعد از اتمام عمل جراحی، بیمار حدود یک ساعت در اتاق ریکاوری می ماند، پرستار نحوه تخلیه ترشحات و تمیز نگه داشتن زخم ها را به بیمار نشان می دهد، پس از آن بیمار اجازه ترخیص داشته و از انجام هرگونه فعالیتی منع می شود.

روز ها و هفته های اول پس از عمل جراحی، بهتر است در زیر هر دو دست بالش گذاشته شود ، بالا قرار دادن دستها، تورم و درد را کاهش می دهد. بعد از گذشت دو هفته از عمل جراحی زیبایی بازو ، بیمار می تواند فعالیت های سبک را انجام دهد. انجام فعالیت های ورزشی با بکار گیری بازوها، به مدت چهار هفته بعد از عمل ممنوع می باشد. ممکن است بعد از مدت یک ماه، بهبودی حاصل شود، اما ممکن است هنوز اثرات کمی از درد و تورم وجود داشته باشد، در هفته ششم بیمار با مراجعه به پزشک، فعالیت های عادی خود را از سر می گیرد.

برای آگاهی و مشاوره در زمینه هزینه جراحی لیفت بازو، هم چنین جراحی زیبایی بازو درشیراز « براکیوپلاستی در شیراز » می توانید به سایت www.dreinabadi.com مراجعه کنید.

اقدامات قبل از عمل

 قبل از انجام هر نوع عمل جراحی، پزشک و بیمار در خصوص بیماری و انجام عمل جراحی به مشاوره  می پردازند. سابقه پزشکی بیمار، سابقه عمل های جراحی انجام شده، حساسیت های داروئی، دارو هایی که مصرف می کند و به طور کلی سلامتی فرد مورد بررسی قرار گرفته و در ارتباط با مراقبت های قبل و بعد از عمل، با بیمار صحبت می شود. انجام جراحی زیبایی بازو درشیراز « براکیوپلاستی در شیراز » توسط دکتر عین آبادی نیزانجام می گیرد، مشاوره قبل از عمل و اطلاعات مورد نیاز بیمار، از مسائل مهمی است که در این کلینیک به آن می پردازند.

عوارض و خطرات

عمل های جراحی زیبایی، در بیشتر موارد با میل شخصی فرد انجام شده و تصمیم گیری نهایی به عهده بیمار است، زیرا پیامدهای آن مانند رضایت از عمل، متوجه شخص بیمار می باشد. در عمل جراحی زیبایی بازو مانند تمام عمل های جراحی امکان بروز خطراتی وجود دارد که به بیان چند مورد از آن ها می پردازیم:

  • باقی ماندن جای زخم
  • خونریزی زیر پوست و عفونت
  • ورم بازو به مدت طولانی و تغییر رنگ
  • بی حسی در پوست
  • کندی مرحله ترمیم زخم بازوها
  • تکرار عمل

هزینه جراحی لیفت بازو

هزینه جراحی لیفت بازو ، با توجه به مکان، امکانات ومهارت جراح متفاوت می باشند. به طور کلی هزینه جراحی لیفت بازو شامل موارد زیر می باشد :

  • دستمزد پزشک جراح
  • هزینه کلینیک یا بیمارستان
  • هزینه تمام دارو هایی که در طول و بعد از عمل مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هزینه آزمایش هایی که لازم است انجام شود.

مطالب فوق به بیمار کمک می کند، تا حدودی در جریان پروسه انجام عمل جراحی زیبایی بازو قرار گرفته و تصمیم نهایی خود را برای انجام عمل اتخاذ کند.

عمل های زیبایی در کلینیک های زیبایی در شهرهای مختلف انجام می گیرند، جراحی زیبایی بازو در شیراز « براکیوپلاستی در شیراز » توسط دکتر عین آبادی انجام می شود.