بهترینکلینیکلاغریدرشیراز

بهترین کلینیک لاغری در شیراز

 

فهرست مطالب
بهترین کلینیک لاغری در شیراز

لیپولیزچیست؟

مزیت لیپولیز

روش های مراقبتی

افراد مناسب لیپولیز

بهترین کلینیک لاغری در شیراز ؛ درعصر زندگی ماشینی، بی تحرکی عامل بروز بیماری های جسمی و روحی فراوان می باشد، چاقی عارضه ایی است که این روزها، تعداد بسیاری از افراد را در نقاط مختلف جهان درگیر خود نموده است،  بسیاری از چاقی ها با کمی اراده، رژیم غذایی و ورزش از بین می روند. اما برخی افراد، از نظر تناسب قد و وزن مشکلی ندارند، اما به طور خاص در قسمت هایی از بدن مانند شکم، ران و یا پهلو ها، چربی های فراوانی زیر پوست شان تجمع یافته که زیبایی ظاهری اندام ها را تا حد زیادی دستخوش تغییر کرده است، این نوع چاقی، به نام چاقی موضعی شناخته و نامیده می شود. در حال حاضربا ورود انواع تکنیک های لاغری به کشور، روش های مختفلی جهت رفع چاقی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد . مشاوره با بهترین دکتر لیپولیز، موجب شناخت بیشتر و انتخاب بهترین و مناسب ترین روش های تناسب اندام در قسمت های خاص بدن  می گردد. از روش های رایجی که برای رفع چاقی موضعی استفاده می شود لیپولیز می باشد. این مقاله اطلاعات مختصری در خصوص لیپولیز و لاغری به شما ارائه می دهد، در نتیجه می توانید برای انجام لیپولیز در هر کدام از شهرهای کشور مانند مراکز لاغری موضعی در شیراز اقدام نمایید.

لیپولیز چیست؟

چاقی قسمت هایی از بدن، نسبت به ورزش و سخت ترین رژیم های غذایی هم واکنشی نشان نمی دهند در نتیجه استفاده از روش لیپولیز در بهترین کیلینیک لاغری، عامل تغییر ظاهری در کیس هایی است که دچار چاقی موضعی می باشند. لیپولیز به دو طریق انجام می شود، این روش ها به ترتیب عبارت اند ازروش گرمای پروپ لیزر و روش دوم که ارتعاش ناشی از امواج صوتی است و هر دو موجب تخریب چربی های درون بدن می شود. لیپولیز تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد، به این صورت که اشعه لیزر از داخل بک فیبرنوری از طریق سوراخ های یک تا دو میلی متری زیرپوست و داخل بافت چربی  تابیده می شود، این عمل منجر به ذوب شدن چربی ها می شود، سپس چربی های مایع به وسیله دستگاه مکش خارج می شود. مدت زمان انجام روش لیپولیز، حدود دو تا سه ساعت  می باشد که در یک جلسه موجب کاهش سایز می شود.

مزیت لیپولیز

 قبل از انجام لیپولیز در مراکز درمانی، با انتخاب پهترین پزشک در شهر مورد نظر و بهترین دکتر لیپولیز در شیراز ، از مشاوره های لازم قبل از درمان بهره مند شوید. لیزر لیپولیز نسبت به دیگر روش های لاغری، دارای مزایایی به شرح زیر است:

  • درمان سریع چاقی موضعی با کمترین عوارض.
  • درد و ورم خفیف تر نسبت به لیپوساکشن
  • عدم نیاز به بستری شدن
  • عدم کبودی و خونریزی.
  • درمان سلولیت ها
  • نسبت به روش های دیگر احتمال ابتلا به آمبولی بسیار کم تر است.
  • تابش اشعه لیزر موجب کلاژن سازی و سفت شدن پوست می گردد.

 

روش های مراقبتی

بعد از انجام لیپولیز در مراکز لاغری موضعی، پس از حدود سه ساعت، فرد مرخص می شود. به دلیل از بین رفتن اثرات بی حسی، ممکن است دردی مانند کوفتگی ایجاد شود که نیاز به یک تا سه روز استراحت می باشد. ممکن است به مدت حدود دو تا سه هفته تورم وجود داشته باشد، در این مدت پوشیدن و استفاده از گن ضرورت دارد.

 

افراد مناسب لیپولیز

همان طور که اشاره شد، لیپولیز مناسب افرادی است که به لاغری موضعی نیاز دارند، افراد چاقی که لاغری شیراز را دنبال می کنند، می توانند با مراجعه به مراکز لاغری موضعی در شیراز، از این روش استفاده نمایند. به طور کلی افرادی که به دنبال رفع لاغری در موارد زیر می باشند، کیس های مناسبی برای لیپولیز هستند:

  • چاقی و چربی در قسمت هایی که با ورزش لاغر نمی شوند.
  • افرادی که قصد دارند سایز بدن خود را کاهش دهند.
  • کاهش چربی و اندازه های دور کمر
  • سینه های بزرگ در مردان
  • لاغری صورت و غبغب
  • لاغری موضعی شکم، ران
  • لاغری و کوچک کردن بازوها

 لیپولیز، از بهترین روش های لاغری موضعی است که بصورت سرپایی و با کمترین عوارض جانبی انجام می گیرد، برای اطمینان ازانجام این روش و بهره گیری از مشاوره دربهترین کیلینیک لاغری در شیراز، می توانید به سایت www.dreinabadi.com

مراجعه کنید.