بهترینجراحشکمدرشیراز

بهترین جراح شکم در شیراز

داشتن اندامی زیبا خواست همه افراد اعم از زن و مرد است. از این رو، بسیاری از افراد به انجام جراحی شکم می پردازند. چرا که داشتن شکم بزرگ و بر آمده تاثیر بسیار منفی بر روی ظاهر افراد و همچنین اعتماد به نفس آنها می گذارد. از این رو، بسیاری از افراد که دچار این مشکل می باشند، برای برطرف کردن و از بین بردن بزرگ شکم اقدام به انجام جراحی ابدومینوپلاستی می کنند. برای این منظور، مراجعه به بهترین جراح شکم در شیراز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که می تواند بهترین و مناسب ترین نتیجه را با کمترین عوارض به همراه داشته باشد. 

- جراح ابدومینوپلاستی در شیراز

بسیاری از ما امروزه اسم انواع و اقسام جراحی ها را شنیده ایم و یا در اینترنت با آن برخوردر داشته ایم. یکی از رایج ترین و شایع تریک نوع جراحی های زیبایی که امروزه به صورت گسترده انجام می شود، جراحی ابدومینوپلاستی و یا همان جراحی شکم است. این نوع جراحی که از آن به جراحی زیبایی شکم نام برده می شود، پوست های اضافی شکم را بر می دارد و از ساختار بدن جدا می کند و سپس ساختار شکم مورد ترمیم قرار می گیرد.

جراح ابدومینوپلاستی متخصص و مجرب در شیراز این نوع جراحی را با استفاده از بیهوشی به صورت ایمن انجام می دهد. برای این که بتواند این نوع جراحی را انجام داد، در بدن دو برش ایجاد می شود. یکی از برش ها از ناحیه استخوان لگن در یک سمت از بدن شروع می شود و یا استخوان لگن در ناحیه دیگر امتداد پیدا می کند. به این صورت می توان میزان پوست اضافی را مشخص کرد و آن را برش داده از بدن جدا نمود.

بعد از این که جراحی با کشیدن لباس استریل روی شکم و بالای لگن بیمار به بخش ریکاوری منتقل می شود.

چه کسانی می توانند کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی شکم باشند.

مسلما امروزه با توجه به سبک زندگی و تغذیه ای که بسیاری از مردم دارند، می تواند گفت که داشتن شکم بزرگ و بر آمده بسیار رایج است. از این رو، بسیاری از افراد تمایل به استفاده از جراحی زیبایی شکم برای برطرف کردن آن دارند. با این حال، باید دقت داشت، که هر کسی احتمال دارد، نتواند این نوع جراحی را انجام دهد. از این رو، باید به افرادی که می توانند به جراح زیبایی شکم در شیراز مراجعه کنند دقت و توجه داشت. از جمله این افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افرادی که به هر دلیل در ناحیه شکم خود دارای چین می باشند و از چین شکم اذیت می شوند.

- دسته دیگر افرادی می باشند، که شکم آویزان دارند. به ویژه افرادی که وزن زیادی را کم کرده اند و یا دوران بارداری را پشت سر گذاشته اند.

- در کنار این ها، باید به افرادی اشاره کرد که دچار اخم ناف شده اند و ناف آنها ظاهری گرد و یا بیضی پیدا کرده اند و به طرفین کشیده شده است.

  • علاوه بر اینها، باید به افردی اشاره کرد که شکمشان به دو قسمت بالای ناف و پایین تقسیم شده اند. 
  •  

مراجعه به بهترین دکتر جراح زیبایی شکم در شیراز

اگر چه جراحی زیبایی شکم از جمله جراحی های زیبایی اختیاری محسوب می شود، با این حال، هیچ کس دوست ندارد، که برای جراحی اختیاری، بدن و سلامتی خود را با مراجعه به مطب اشتباه، در خطر قرار دهد. چرا که جراحی زیبایی شکم جراحی سنگینی است که علاه بر نیاز داشتن به استفاده از تجهیزات ویژه در بیمارستان به تیم خبره پزشکی و از همه مهمترین به تجربه بسیار زیاد پزشک نیاز دارد. بنابراین لازم است که به بهتریبن دکتر جراحی زیبایی در شیراز مراجعه کرد تا ضمن این که نتیجه دلخواه را به دست آورد، در هزینه ها نیز صرفه جویی کرد.

- هزینه جراحی شکم در شیراز

یکی دیگر از دغدغه ها و نگرانی هایی که بسیاری از افراد امروزه دارند، هزینه های جراحی شکم در شیراز است. هزینه های جراحی شکم در شیراز بر اساس فاکتورها و پارامترهای مختلفی تعیین می شود، به همین دلیل، برای این نوع جراحی نمی توان هزینه و نرخ ثابتی را مشخص کرد. با این وجود با مراجعه به بهترین و متخصص ترین پزشک جراحی زیبایی شکم در شراز می تواند از هزینه های اضافی و جانبی پرهیز کرد و این نوع جراحی را با هزینه ارزان تر و مناسب تر انجام داد.