بهترینجراحبینیگوشتیدرشیراز

فهرست مطالب
جراحی بینی گوشتی درشیراز

هزینه عمل  بینی گوشتی

 مراقبت بعد از عمل

فیلم جراحی بینی گوشتی

 

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز ؛ وجود بینی در صورت، علاوه بر زیبایی چهره بر سلامتی بدن تاثیر به سزایی داشته و وظایف مهمی هم چون؛ تنفس، بویایی ، تولید صدا،  تهویه گوش میانی ومرطوب نگه داشتن سینوس ها را به عهده دارد. امروزه در تمام دنیا، جراحی بینی یکی از پر طرف دار ترین جراحی های زیبایی در میان اغلب مردم می باشد، چرا که زیبایی چهره نسبت به قسمت های دیگر بدن از اهمیت فوق العاده ای برخوردارمی باشد.

عمل جراحی بینی (رینو پلاستی) در بین کسانی که احساس می کنند فرم و اندازه بینی آن ها با قسمت های دیگر صورتشان تناسبی ندارد توصیه می شود. انجام عمل بینی به منظور زیبایی، مهم ترین علت مراجعه بیماران به پزشک متخصص و جراح بینی می باشد، با این وجود اصلاح آسیب ها و نقایص مادرزادی یا تنفسی نیز درجراحی ترمیمی مد نظرهستند.

جراحی بینی با دو هدف عمده  انجام می گیرد؛ نخست اصلاح عملکرد بینی، سپس جراحی با هدف تغیییر شکل بیرونی بینی وزیبایی است.

 

جراحی بینی گوشتی درشیراز

اکثرمردم با قصد انجام عمل کوچک نمودن بینی به جراح و متخصص بینی مراجعه می کنند. کوچک کردن بینی تا جایی امکان پذیر است که تنفس فرد به خطر نیفتد، البته زیبایی بینی تنها کوچک کردن آن نیست، بلکه به تناسب بینی با قسمت های مختلف صورت نیز باید توجه نمود.

افرادی که در شیراز زندگی می کنند و داری بینی گوشتی و بزرگ هستند، چنانچه خواهان انجام عمل جراحی بینی گوشتی باشند، می توانند به بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز مراجعه نمایند.  منظور از بینی گوشتی و بزرگ، بینی است که دارای پوست ضخیم و کلفت می باشد، این نوع بینی ها غضروف ضعیفی دارند و بیماران باید زیر نظر پزشک متخصص و جراح بینی تحت درمان قرار گیرند.

 جراحی بینی با توجه به نوع بینی، شرایط و توقعات بیمارروش درمانی خاص خود را دارد. جراحی بینی های گوشتی تجربه و تخصص بالایی را می طلبد. در صورتی که جراحی بینی گوشتی را زیر نظر بهترین جراح بینی گوشتی در شیرازانجام دهید، جراحی موفقیت آمیزی را خواهید داشت. در جراحی بینی گوشتی وبزرگ مهم ترین کاری که انجام می شود کاهش بافت از یک قسمت و افزودن به قسمت دیگر است.

برای این که جراحی بینی گوشتی موثر واقع شود، روش های مختلف جراحی را می توان به کار برد؛ پیوند غضروف به نوک بینی، کاهش چربی در پوشش بافت نرم، کاهش سایز بینی و تناسب آن و پشتیبانی ساختاری بینی، از جمله این روش ها می باشند.

هزینه عمل بینی گوشتی

برای انجام هر عملی قاعدتا باید هزینه ای پرداخت کنید، هزینه  عمل بینی گوشتی با توجه به  نوع عمل، مدت درمان و روشی که باید انجام گردد محاسبه خواهد شد، چنان چه تمایل به انجام جراحی بینی گوشتی و بزرگ دارید، با مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز انجام عمل موفق و خوب را در الویت قراردهید و نگران هزینه عمل بینی گوشتی  نباشید.

مراقبت بعد از عمل

بعد از جراحی بینی گوشتی،  فرد نیاز به زمان بیشتری نسبت به سایر جراحی های بینی دارد تا به نتیجه دلخواه برسد وحجم بینی کم شود. پس ازانجام جراحی بینی گوشتی، کبودی و تورم در اطراف چشم طبیعی است و به دلیل حساسیت خاصی که بینی های گوشتی دارند، مراقبت های ویژه ای را باید انجام دهند که  شامل؛استفاده از دو بالش برای سر هنگام خواب، ماساژو چسب زدن در زمان طولانی تر، اجتناب از فعالیت های سنگین و موارد  دیگری  که با توصیه پزشک باید آن ها را رعایت کنید می باشد، البته  ماساژ باید زیر نظرپزشک  انجام می شود تا به شکل گرفتن بینی وکاهش التهاب آن کمک‌ کند.

فیلم جراحی بینی گوشتی

با دیدن فیلم جراحی بینی گوشتی می توانید با نوع بینی خود، نوع جراحی بینی، نوع بیهوشی و مراقبت های بعد از عمل  اشنا شوید. فیلم ها و تصاویر متنوعی قبل وبعد از عمل وجود دارند که به شما درانتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز کمک می کنند.

 چنانچه قصد جراحی بینی گوشتی و بزرگ را داشته باشید و خواهان مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی درشیرازهستید، به سایت  www.dreinabadi.com مراجعه کنید، شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عین آبادی در شیراز مشاوره های لازم قبل از عمل را دریافت کنید.