بلفاروپلاستیدرشیراز

بلفاروپلاستی در شیراز ؛ عمل های زیبایی، از جمله جراحی هایی می باشند که در اولین نگاه، برای انجام آن ها ضرورتی احساس نمی شود، اما در برخی از موارد در کنار میل شخصی افراد به این نوع عمل ها، مشکلات جسمی و روحی ناشی از نازیبایی های چهره، عامل گرایش افراد به انجام جراحی های زیبایی می باشد.

روزانه عمل های زیبایی بسیاری، در شهر های سراسر کشورتحت نظر متخصصان با تجربه انجام می گیرد، برای انجام لیپولیز در شیراز و یا تصمیم به انجام عمل جراحی بینی، به بررسی دقیق برای انتخاب یک جراح بینی در شیراز نیاز است، چرا که اعتماد واطمینان به پزشک، لازمه یک عمل جراحی تواًم با آرامش بیشتر است. هم چنین بیماران با مراجعه به بهترین پزشکان متخصص زیبایی و دکتر فوق تخصص جراحی سینه در شیراز می توانند نتایج مثبت و مطلوبی را پس از انجام جراحی های زیبایی  مشاهده کنند.

بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلک یا بلفارو پلاستی از انواع جراحی های زیبایی برای برطرف کردن پف زیر چشم و افتادگی پلک ها می باشد. پوست اضافی و پف پلک، میدان دید فوقانی چشم را محدود کرده و مشکلات بینایی هر چند سطحی را برای افراد ایجاد می کند. میانگین سنی این نوع جراحی، افرادی با حداقل سن ۳۵ می باشند که به دلایلی مانند شل شدگی، افتادگی و چروک های پلک، مایل به انجام عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشند.

بررسی نکات ضروری قبل ازعمل بلفاروپلاستی

قبل از انجام عمل بلفارو پلاستی، بیمار مورد معاینه قرار می گیرد، طی مشاوره پزشکی، اطلاعات  لازم توسط بیمار به پزشک و بالعکس پزشک به بیمار انتقال داده می شود، در هر صورت مانند تمام عمل های جراحی زیبایی و غیر زیبایی، رعایت نکاتی لازم و ضروری می باشد، خلاصه ایی از نکات مربوط به عمل جراحی پلک در چند سطر بیان شده که شامل موارد زیر می شود:

  • در بررسی های اولیه، پزشک، مواردی مانند: وضعیت لایه و مجرای اشکی، اعصاب حسی_ حرکتی چشم را مورد سنجش قرار می دهد.
  • حدود ده روز قبل از انجام عمل، به توصیه پزشک، مصرف آسپرین و دارو هایی که موجب رقیق شدن خون می شود را متوقف می کند.
  • سابقه عمل جراحی و یا ابتلا به بیماری، سابقه حساسیت به مصرف برخی از داروها مورد بررسی قرار می گیرد.
  • انجام آزمایش خون.
  • بررسی حال عمومی بیمار قبل از انجام جراحی.

جراحی بلفاروپلاستی

به طور معمول جراحی زیبایی پلک، به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می گیرد، بیهوشی کامل  طبق شرایط و نظر پزشک صورت می گیرد. به طور کلی در جراحی بلفاروپلاستی، پوست و چربی های اضافی داخل پلک با دقت و ظرافت توسط پزشک برداشته و تنظیم می شود. برای جراحی پلک بالایی، پوست اضافه و کیسه های چربی که موجب پف کردن پلک شده با برش، لیزر و یا امواج رادیویی برداشته شده و درصورت افتادگی پلک، این مشکل نیز رفع می گردد. برای جراحی پلک پایین، با ایجاد برش در پشت پلک، چربی های اضافی جابجا و تنظیم شده و پوست اضافی پلک برداشته و با ظرافت و دقت خاص پزشک بخیه می  شود.

بعد از جراحی بلفاروپلاستی

 بعد از عمل جراحی زیبایی پلک، اقداماتی شامل موارد زیر صورت می گیرد:

  • تا ۴۸ ساعت پس از جراحی، سر خود را بالا نگه داشته یا از دو بالش برای زیر سر استفاده شود.
  • مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک.
  • خودداری از فعالیت هایی که موجب خشکی چشم می شوند مانند: خواندن، تماشای تلوزیون و موارد مشابه.
  • خودداری از انجام فعالیت های سنگین به مدت حدود هفت تا ده روز تا زمان بازگشت به حالت طبیعی.
  • استفاده از کیسه یخ.
  • استفاده ازعینک آفتابی

عمل های جراحی زیبایی از جمله عمل هایی می باشند که افراد برای بررسی و انتخاب پزشک جراح، با شک و تردید بسیاری مواجه هستند، در حال حاضر، انواع عمل های زیبایی، مانند لیفتینگ و یا لیپولیز در شیراز انجام می گیرد. پزشکان متعدد از دکتر فوق تخصص جراحی سینه در شیراز تا جراح بینی در شیراز ، عمل های جراحی رایج را با درصد موفقیت  صد در صد و رضایت کامل  بیماران انجام می دهند. برای کسب  اطلاعات در خصوص جراح  بینی در شیراز، لیپولیز در شیراز و دکتر فوق تخصص جراحی سینه در شیراز می توانید به سایتwww.dreinabadi.com  مراجعه کنید.